معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

انتخابات دومین مجمع استانی سمن‌های جوانان دوم آبان ماه برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۷:۲۵
کد خبر: ۹۱۲۹۲۵
انتخابات دومین مجمع استانی سمن‌های جوانان دوم آبان ماه برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با توجه به پایان دوره مجامع استانی، انتخابات دومین مجمع استانی سمن‌های جوانان در تاریخ دوم آبان ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور اکثریت سمن‌های جوانان برگزار می‌شود.

روح‌ا... اسدی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: مجمع استانی سمن‌های جوانان شورایی متشکل از اعضای سازمان‌های مردم نهادِ جوانان هستند که با آرای مستقیم نمایندگان سمن های جوانان استان به مدت 2 سال انتخاب می‌شوند.

وی افزود: با توجه به افزایش قابل ملاحظه سمن‌های جوانان نسبت به دوره قبل اهمیت انتخابات نیز افزایش یافته و انتخاب نمایندگان سمن‌ها باید با دقت بیشتری از طریق خود سمن‌ها دنبال شود که امیدوارم به گونه‌ای برگزار شود که جایگاه مناسبی برای شهرستان‌ها و خانم‌ها دیده شود و ترکیب مناسبی انتخاب شود.

اسدی با بیان این که در صورت راهیابی افراد واجد شرایط به مجمع استانی این مجمع می‌تواند در انجام وظایف خود مثمر ثمرتر باشد، بیان کرد: وظایفی مانند فراهم کردن زمینه‌های توسعه مشارکت مدنی و همکاری داوطلبانه جوانان، توانمند سازی جوانان در جهت ایجاد ظرفیت تصمیم سازی در جامعه، برگزاری گردهمایی و کارگاه‌های آموزشی، علمی، شبکه سازی جوانان و... که سمن‌ها با انجام‌شان مفیدتر خواهند بود.

وی در پایان اضافه کرد: مهم‌ترین اهدافی که این مجموعه می‌تواند داشته باشد تشویق جوانان به مشارکت در جهت کمک به محرومین و همچنین ورود جوانان در جهت توسعه مردم محور و پایدار کشور است و همچنین تلاش برای برداشتن موانع و حمایت از فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و در نهایت جذب، سازماندهی و انسجام بخشی جوانان در جهت اثرگذاری در جامعه و همچنین گسترش همکاری‌های فرابخشی و اعتماد سازی در خصوص نقش آفرینی جوانان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز