مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

میزبانی استان کرمان در المپیاد استعدادهای برتر، سطح ورزشکاران پایه‌مان را اتقاء می‌دهد

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۰:۱۶
کد خبر: ۹۱۲۹۴۱
میزبانی استان کرمان در المپیاد استعدادهای برتر، سطح ورزشکاران پایه‌مان را اتقاء می‌دهد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: میزبانی استان کرمان در المپیاد استعدادهای برتر می تواند جایگاه خوبی را برای ورزشکاران پایه‌مان رقم بزند و سطح آن‌ها را ارتقاء ببخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز استان کرمان که با حضور فرماندار کرمان و رئیس فدراسیون در محل سالن شادروان کهنوجی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به رئیس فدراسیون، از بهرامی رئیس هیئت تنیس روی میز و حضور پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران استان کرمان در این مراسم نیز قدردانی و عنوان کرد: امیدوارم خداوند به همه توفیق دهد تا ورزش استان کرمان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و روز‌های خوبی را برای ورزش استان درپیش رو داشته باشیم.

وی از رئیس هیئت استان خواست: برنامه‌ها را به صورت منظم، با هماهنگی و دقت نظر با توجه به تقویمی که از فدراسیون ارائه می‌شود و تقویمی که در استان تدوین می‌شود پیش ببرند و توجه ویژه‌ای به ورزش پایه در این رشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: میزبانی استان کرمان در المپیاد استعداد‌های برتر می‌تواند جایگاه خوبی را برای ورزشکاران پایه مان رقم بزند و این جایگاه کم کم می‌تواند ما را به سطح رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نزدیک کند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: از رشته تنیس روی میز هم ورزشکارانی را در اردو‌های تیم ملی داشته باشم و در سال‌های آینده بتوانیم با تلاش، برنامه ریزی و هدف گذاری برای رقابت‌های المپیک سهیمه کسب کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز