معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

با برنامه ttac در زمان خرید کالای وارداتی سلامت محور از اصالت آن اطمینان حاصل کنید

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۹:۴۶
کد خبر: ۹۱۲۹۵۲
با برنامه ttac  در زمان خرید کالای وارداتی سلامت محور از اصالت آن اطمینان حاصل کنید
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: برنامه ttac را از نرم افزار بازار بر روی تلفن همراه خود بارگذاری نمایید و در زمان خرید کالای وارداتی سلامت محور(خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی) از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اسدی پور در نشست خبری به مناسبت 24 مهر(16 اکتبر روز جهانی غذا) با اشاره به وجود محصولات سلامت محور وارداتی قاچاق و تقلبی در سطح جامعه اظهار داشت: اصالت محصولات سلامت محور( خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی) مجاز را می توان از راه های مختلف تشخیص داد.

وی افزود: برنامه ttac  را از نرم افزار بازار بر روی تلفن همراه خود بارگذاری نمایید و در زمان خرید کالای وارداتی سلامت محور(خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی)  از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

وی از دیگر راههای تشخیص اصالت محصولات سلامت محور وارداتی را ارسال شناسه اصالت( کد 16 رقمی قسمت قابل خراش) به شماره پیامک20008822 و یا به شماره گویای 0216185 عنوان کرد.

دکتر اسدی‌پور در مورد اصالت محصولات سلامت محور تولید داخل نیز گفت: محصولات داخلی باید دارای برچسب سیب سلامت و شامل مواردی چون نام و نوع محصول، شماره پروانه بهداشتی ساخت به همراه آرم لوگو سازمان غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضاء، نام و نشانی کارخانه تولید کننده و ترکیبات باشد.

وی بیان کرد: مردم به برچسب سیب سلامت که بر محصولات تولید داخل نصب می شود اعتماد داشته باشند و کالاهایی را که این نشان داشته باشد با خیال راحت مصرف کنند.

 

 معاون غذا و دارو با بیان اینکه بحث کیفیت محصولات غذایی مورد توجه است و کارشناسان این معاونت نظارت کامل را بر بحث کیفیت کنترل مواد غذایی در زمان تولید دارند، گفت: حتی کارشناسان این معاونت  کیفیت کالای تولید شده را در زمان عرضه  نیز با اجرای طرح  پی ام اس بررسی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز