شهردار کرمان:

بودجه شهرداری کرمان بیشتر از میزان تعیین شده محقق شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۶:۵۶
کد خبر: ۹۱۳۰۰۲
بودجه شهرداری کرمان بیشتر از میزان تعیین شده محقق شد
شهردار کرمان گفت: خوشبختانه در شش ماهه اول امسال بودجه شهرداری بیشتر از میزان تعیین شده تحقق پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید مهران عالم زاده در نشست عمومی شورای شهر کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و فرا رسیدن ایام اربعین، گفت: شهرداری کرمان ۸۰ نفر از نیروهای خدماتی خود را برای اولین بار به نجف اشرف برای خدمات دهی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین امسال اعزام کرد.

عالم زاده با بیان اینکه تیم اعزامی با تجهیزات کامل به این سفر اعزام شدند، ادامه داد: آنها موکب شهرداری را در مسیر پیاده روی زائران برای خدمات رسانی به آنها بر پا کرده اند. وی به مشکل تردد زائران در مرز و اعلام فراخوان از سوی استاندار برای کمک به زائران اشاره کرد و افزود: شهرداری کرمان برای حمل و نقل زائران و رفع این مشکل اعلام آمادگی کرده است.

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود به پیاده روی شهروندان در روز اربعین از کرمان تا جوپار اشاره کرد و افزود: شهرداری کرمان برای رفاه حال این بزرگواران ۳۰  دستگاه اتوبوس برای بازگشت آنها به کرمان اختصاص داده است.

وی از همکاری خوب  شهرداری با بانیان تکایا، مساجد، موکب ها و هیئت های سطح شهر کرمان در این ایام خبر داد.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه خوشبختانه در شش ماهه اول امسال بودجه شهرداری بیشتر از میزان تعیین شده تحقق پیدا کرده است، گفت: این موفقیت نشان از همدلی و همراهی شورا با شهرداری است.

عالم زاده ادامه داد: شهرداری کرمان به تنهایی و بدون همراهی اعضای شورا نمی تواند مدیریت را به سرانجام برساند. همه تلاشمان بر آن است که بودجه شهرداری تا پایان سال نیز بیشتر از میزان تعیین شده محقق شود.

وی با بیان اینکه سال آینده انقلابی  در بودجه شهرداری ایجاد خواهیم کرد، گفت: بودجه  شهرداری در سال آینده را دو برابر خواهیم بست و می دانم که با تلاش نیروها و همدلی شورا  تحقق پیدا می کند.

شهردار کرمان تصریح کرد: هرچه درآمد شهرداری افزایش یابد، صرف عمران و آبادی شهر خواهد شد.

محمد فرشاد رئیس شورای شهر کرمان در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) از شهردار کرمان به دلیل اعزام کاروان ۸۰ نفره از کارکنان شهرداری مجهز به تجهیزات لازم  برای خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) در کربلا تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز