رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

موفقیت ورزشکاران در عرصه‌های برون مرزی حاصل کار کارشناسی، توجه ویژه، مدیریت کردن منابع مالی و منابع انسانی با جذب اسپانسر است

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۱۳۰۲۹
موفقیت ورزشکاران در عرصه‌های برون مرزی حاصل کار کارشناسی، توجه ویژه، مدیریت کردن منابع مالی و منابع انسانی با جذب اسپانسر است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: موفقیت ورزشکاران در عرصه های برون مرزی حاصل کار کارشناسی، توجه ویژه، مدیریت کردن منابع مالی و منابع انسانی با جذب اسپانسر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهرداد علیقارداشی، در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمان ضمن تبریک انتخاب میثم پاریزی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی به حضور نمایندگان استان کرمان (مربیان و داوران) در رقابت های آسیایی اشاره کرد و گفت: از آقای ایرانمنش که اخیراً ما مسابقات آسیایی در خدمت وی بودیم و خانم ایرانمنش به واسطه ی قهرمانی تیم باشگاهی شان و همچنین نتایج خوبی که در رقابت های آسیایی گرفتند، تشکر می کنیم و امیداریم بانوان ما برای سومین سال بتوانند با مدیریت و مربیگری وی سهمیه المپیک 2020 ژاپن را هم بگیرند.

علیقارداشی با اعلام اینکه شهرستان هایی که پرواز مستقیم به تهران دارند، می توانند در بخش میزبانی رقابت های کشوری اقدام کنند، افزود: استان کرمان اگر میزبانی را در غیر از مرکز استان بگیرد، در مسابقات مختلف سهمیه بیشتری از فدراسیون می گیرد و این فرصت خوبی برای شهرستان ها است تا بتوانند به این بهانه با کمک فرماندار، شهردار و سایر مسئولان، شهرستان تجهیز و تنیس روی میز را آنجا توسعه و ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: نکته ای که در ارتباط با بحث اجاره دادن سالن خیلی حائز اهمیت است، این است که این می تواند یک نقطه ضعفی را در بحث قهرمانی و قهرمان پروری ایجاد کند.

علیقارداشی بیان داشت: در شرایط کنونی کشور که تحریم های ناجوانمردانه بر علیه ملت شریف ایران اجرا می شود، کارکردن سازمان ها و ارگان هایی که در حوزه بین المللی فعالیت دارند و عمده ی تلاش ها و فعالیت هایشان در مسائل بین المللی خودش را نشان می دهد، کار سختی به لحاظ تحریم هاست.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت‌های کشور اولویت های ویژه ای در بخش دفاعی و امنیتی کشور، مسائل قضایی و دارویی جامعه هستند که نیاز روزمره مردم است، و ورزش هم برای حفظ روحیه نشاط و شادابی لازم است اما با اولویت های همگانی و داخلی، بهرحال ما در بحث مسائل بین المللی، جهانی، آسیایی، المپیک، اگر بخواهیم مطرح شویم باید منابعی که در اختیارمان هست، (منابع انسانی و منابع مالی) را خوب مدیریت کنیم.

علیقارداشی افزود: اگر چه اجاره دادن سالن موجب درآمدزایی می شود اما باید تلاش کنیم بیشتر سالن را در اختیار ورزشکارانمان برای تمرین قرار دهیم.

وی به بیان گزارشی از موفقیت های ورزشکاران در عرصه های برون مرزی پرداخت و تصریح کرد: موفقیت این ورزشکاران حاصل کار کارشناسی، توجه ویژه، مدیریت کردن منابع مالی و منابع انسانی با جذب اسپانسر است.

علیقارداشی جذب اسپانسر این فدراسیون را مدیون همکاری رسانه ملی دانست و بیان داشت: صداوسیما طی سال های اخیر حمایت خوبی از فدراسیون تنیس روی میز داشته و با پخش زنده بسیاری از بازی ها توانسته خیلی به ما کمک کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از باشگاه های حاضر در لیگ های برتر کشور مخصوصاً شهرداری شهربابک، شهردار این شهرستان و مدیرعامل باشگاه شهرداری آن قدردانی و عنوان کرد: ما پخش های زنده ی متعددی از مسابقات تنیس روی میز داشتیم که به جرأت می توان گفت در 51 فدراسیون هیچ کدام به این صورت نبوده و این یک مزیت و نقطه ی برتری است برای فدراسیون تنیس رو میز که می تواند بازی های باشگاه هایش را پخش کند.

وی با اشاره به حضور 8 تیم آقایان و 8 تیم بانوان در لیگ برتر کشور ابراز امیدواری کرد: پخش زنده ی بازی ها از صداوسیما استمرار داشته باشد.

علیقارداشی از شهرستان های بم، رفسنجان، سیرجان و جیرفت (در صورت داشتن پرواز مستقیم به تهران) خواست برای گرفتن میزبانی در سال 98 اقدام کنند که این می تواند برایشان یک امتیاز لحاظ شود.

وی با اعلام اینکه گاهی مسافت زیاد رقابت ها، هزینه های زیادی روی دست هیئت می گذارد، کم کردن هزینه های اضافی و حضور تعداد نفرات بیشتری از ورزشکاران در مسابقات را از مهمترین مزایای این میزبانی ها عنوان کرد.

علیقارداشی با اعلام اینکه کرمان در حوزه آموزشی بسیار خوب عمل کرده، افزود: بهرامی رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان به عنوان یک فرد تحصیل کرده ای که سوابق قهرمانی دارند و دارای مدارک عالیه مربیگری و مدرسی هستند در این بخش زحمات زیادی کشیدند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه پیشمانی کار و گل سرسبد هر فدراسیون و هر هیئتی قهرمانان ملیش هستند، ابراز امیدواری کرد: با حضور نیروهای تحصیل کرده و پیشکسوتان تنیس روی میز استان کرمان در کنار وفاق و همدلی مسئولان اداره کل ورزش، این هیئت چهره های برتر و ملی پوشی را در همه ی رده های سنی تحویل دهد.

علیقارداشی تمرینات مداوم و طولانی مدت، حضور مربی کار بلد و با دانش، پیگیری مسائل مربوط به تمرینات بدنسازی، روانشانسی ورزشی و ... را از عوامل اصلی موفقیت بر شمرد و تصریح کرد: استان کرمان پتانسیل این کار را دارد و باید تلاش کند بتواند با برنامه ریزی مناسب برای المپیک 2024 پاریس از این استان ملی پوش داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز