تیم‌های صعود کننده به دور نهایی مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۵ سال استان کرمان مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۹:۳۰
کد خبر: ۹۱۳۰۳۶
تیم‌های صعود کننده به دور نهایی مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۵ سال استان کرمان مشخص شدند
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده به دور نهایی مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۵ سال استان کرمان خبر داد.

عرفان امیرخسروی در گفت و گو با برنا ضمن اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن دور دوم مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۵ سال استان کرمان، تیم‌های صعود کننده به دور نهایی مشخص شدند که در یک جلسه قرعه‌کشی برنامه مسابقات این مرحله نیز تعیین شد.

وی افزود: تیم‌های گل‌گهر سیرجان، گل‌گهر نوین سیرجان، شهرداری بروات و مس کرمان به این مرحله رسیده‌اند.

امیرخسروی تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات از روز چهارشنبه اول آبان ماه به میزبانی شهرستان بم آغاز می‌شود و تیم‌ها تا روز جمعه ۳ آبان به رقابت با هم خواهند پرداخت تا تیم قهرمان مشخص شود.

وی با بیان این که این مسابقات از ۱۹ مرداد آغاز شده است، بیان داشت: مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۵ سال استان با شرکت ۱۸ تیم در قالب چهار گروه برگزار شد که از هر گروه، دو تیم به دور بعد صعود کردند.

امیرخسروی گفت: تیم‌های پیام کرمان، گل‌گهر سیرجان، شهرداری بروات، شاهین کرمان، زنگی آباد، گل‌گهر نوین سیرجان، الوند سیرجان و مس کرمان به دور دوم رقابت‌های نوجوانان زیر ۱۵ سال استان کرمان راه یافتند.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های مرحله دوم به صورت رفت و برگشت افزود: نهایتاً تیم‌های گل‌گهر سیرجان، گل‌گهر نوین سیرجانف شهرداری بروات و مس کرمان به دور نهایی راه یافتند.

امیرخسروی تصریح کرد: مسابقات فوتبال استان در تمام رده‌های سنی در حال برگزاری است که این مهم، حاصل نگاه دقیق دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان به برگزاری رقابت‌ها در همه رده‌های سنی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز