مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان تاکید کرد:

پایان مهر ماه آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم مالیاتی

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۹:۰۵
کد خبر: ۹۱۴۶۹۶
پایان مهر ماه آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم مالیاتی
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اینکه بخشودگی جرائم مالیاتی، فرصت تکرار نشدنی در راستای حمایت از تولید است، گفت: مودیان محترم مالیاتی با پرداخت اصل بدهی خود تا 30 مهرماه، فرصت استفاده از بخشودگی 100درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش را از دست ندهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد سلمانی از اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور در راستای حمایت از تولید خبرداد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که صورت گرفته است، بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش است.

وی افزود: این سازمان در راستای حمایت از تولید  کالای ایرانی و به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی، رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت‌مندی مودیان محترم مالیاتی، تصمیماتی اتخاذ کرد که در راستای آن مودیان اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی غیردولتی، در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود، در اجرای مقررات ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم به‌عنوان مودی خوش‌حساب از این حیث و در این مرحله تلقی و مورد بخشودگی قرار می‌گیرند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با بیان اینکه 100 درصد جرائم قابل بخشش مودیانی که تا پایان مهرماه 1398 مانده بدهی قطعی شده خود را پرداخت کنند بخشیده می‌شود، اظهارکرد: در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

 

نظر شما
پرونده ویژه