یک واحد تور گردشگری غیرقانونی در زرند پلمب شد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۴:۳۱
کد خبر: ۹۱۴۸۴۳
یک واحد تور گردشگری غیرقانونی در زرند پلمب شد
رئیس میراث فرهنگی زرند گفت: «به دستور دادستانی زرند یک واحد متخلف که اقدام به اعزام غیرقانونی تور‌های گردشگری زیارتی می‌کرد، پلمب شد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد اسلامی اظهار کرد: «چند روز قبل یکی از شهروندان با ارائه‌ی شکوائیه‌ای از برخورد نامناسب یکی از واحد‌های سیاحتی – زیارتی و ارائه‌ نکردن خدمات مناسب خبر داد و خواستار پیگیری موضوع شد».

وی افزود: «بلافاصله تیمی برای بررسی موضوع به محل استقرار این واحد اعزام و مشخص می‌شود که این واحد بدون مجوز قانونی از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به اعزام مسافر به نقاط مختلف کشور می‌کند».

اسلامی ادامه داد: «گزارش تخلف این واحد به دستگاه قضایی ارسال و تشکیل پرونده شده و به دستور مقام قضایی و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این واحد پلمب شد».

رییس میراث فرهنگی زرند با بیان این‌که شهروندان باید برای مسافرت از طریق آژانس‌های معتبر گردشگری اقدام کنند، با هشدار نسبت به فعالیت تور‌های غیرمجاز و مخاطرات احتمالی فراوانی که در این نوع فعالیت‌های غیرقانونی وجود دارد، گفت: «هم‌اکنون بالغ بر ۱۰ دفتر خدمات سیاحتی و زیارتی دارای مجوز‌های قانونی در شهرستان زرند فعالیت می کنند که تحت نظارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملزم به رعایت تمام قوانین و مقررات هستند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز