استاندار کرمان تاکید کرد:

پنجره واحد سرمایه‌گذاری نباید بسته شود

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۴:۲۰
کد خبر: ۹۱۵۱۶۳
پنجره واحد سرمایه‌گذاری نباید بسته شود
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه پنجره واحد سرمایه‌گذاری نباید بسته شود گفت: باور افزایش اشتغال و کم کردن بیکاری در استان کرمان باید در ذهن و برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی استان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در نوزدهمین جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری، تسهیل و روان سازی مجوزهای سرمایه گذاری را از اهم فعالیت های پنجره واحد سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: اینکه همیشه تاکید می کنیم استعلام مجوزها از ادارات مربوطه بیش از دو هفته زمان نبرد، برای این است که اولویت برگزاری این جلسات مردم هستند و نباید مردم و سرمایه گذار برای اخذ مجوزهای لازم، بین ادارات در رفت و آمد و بلاتکلیف بمانند.

استاندار کرمان اختلافات احتمالی ادارات در موضوعات خاص و منتظر رای دیوان عدالت اداری ماندن را اتلاف وقت دانست و گفت: ایجاد اشتغال در استان رابطه مستقیم با هماهنگی بین ادارات و تسهیل روند سرمایه گذاری در استان دارد و باید باور افزایش اشتغال و کم کردن بیکاری در استان کرمان در ذهن و برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی استان تقویت شود.

وی کاهش بیکاری و توسعه اشتغال در استان را منوط به اراده قوی مدیران در تسهیل روند سرمایه گذاری دانست.

در ابتدای این نشست مصوبات جلسه پیش بررسی و موارد اجرا شده توسط مدیران مربوطه توضیح  و همچنین جواب استعلام مجوز های هفته پیش ابلاغ گردید.

 

نظر شما
پرونده ویژه