مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد:

برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در ١٠ شهرستان استان کرمان

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۷:۳۱
کد خبر: ۹۱۵۱۶۷
برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در ١٠ شهرستان استان کرمان
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری همزمان جشنواره موسیقی نواحی در ١٠ شهرستان استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به مدت چهار روز در کرمان برگزار می‌شود، گفت: با اعلام آمادگی فرمانداران، این جشنواره همزمان در ١٠ شهرستان استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است تا جشنواره امسال بهتر و با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار شود، اظهارداشت: از سال گذشته جلسات جشنواره دوازدهم به صورت منظم در تهران و کرمان برگزار شده و مهمانان جشنواره از صبح ۱۶ آبان ماه در کرمان پذیرش می‌شوند.

علیزاده با بیان اینکه در شهر کرمان، مجموعه تاریخی گنجعلیخان به عنوان محل اصلی برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌بینی حضور ۲ هزار و پانصد نفر در این مراسم شده است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به فراخوان این دوره از جشنواره و موضوع آن، اجرای آثار با کلام مبتنی بر منظومه‌های تغزلی از شاعران کهن ایران زمین و همچنین شاعران بومی، تصریح کرد: امسال گروه‌های مختلفی در اجرا‌های عمومی حضور خواهند داشت و بر همین اساس جشنواره به صورت همزمان در ده شهرستان استان کرمان اجرای عمومی دارد.

لازم به ذکر است دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در شهر کرمان و در گستره ملی به صورت غیررقابتی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه