مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

توسعه متوازن ورزشی استان در بخش زیرساخت ها در دستور کار است

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۵:۰۵
کد خبر: ۹۱۶۲۶۶
توسعه متوازن ورزشی استان در بخش زیرساخت ها در دستور کار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: توسعه متوازن ورزشی استان در بخش زیرساخت ها در دستور کار است تا مناطق کم برخوردار نیز از این موضوع سود ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به شایسته سالاری تأکید و ابراز امیدواری کرد: این امر هم در درون دستگاه و هم در حوزه ورزش اتفاق بیفتد تا شایستگی ها بتواند استان کرمان را به جایگاه واقعی خودش در ورزش کشور برساند.

او افزود: امیدواریم همراهی مسئولان با حوزه ورزش همچنان تداوم داشته باشد و بتوانیم حمایت بنگاه های اقتصادی را در راستای عدالت اجتماعی سوق دهیم و ورزشکاران قهرمانمان را بدین شکل حمایت کنیم تا آنها هم بتوانند پرچمدار افتخار این استان باشند.

پاریزی با تأکید بر اینکه محوریت اخلاق باید نهادینه و از کارهای سیاسی اضافی در ورزش پرهیز شود، تصریح کرد: ورزش باید اقتدار و صلابت خودش را کاملاً مستقل حفظ کند و هم در کشور، هم در استان کرمان، هیچ ورزشکار، هیچ مدیری و هیچ هیئت ورزشی نباید وامدار هیچ گروه سیاسی باشد و باید کاملا ً مستقل و با توجه به شایستگی ها عمل کند تا بتواند جایگاه خودش را تثبیت و نهادینه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز