معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان:

تردد عموم از جاده شهداد - نهبندان امکان‌پذیر نیست / مسیر صرفا برای عبور اضطراری برقرار است

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۸:۳۲
کد خبر: ۹۱۶۲۶۷
تردد عموم از جاده شهداد - نهبندان امکان‌پذیر نیست / مسیر صرفا برای عبور اضطراری برقرار است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: مسیر برقرار شده در محور شهداد - نهبندان صرفا برای موارد اضطراری و دسترسی به کویر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در نشست بررسی بازگشایی اضطراری جاده شهداد - نهبندان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اصلاح مسیر شهداد - نهبندان که در سیلاب ابتدای سال تخریب شده پرداخت و عنوان کرد: اقدامات پیشگیرانه ای که قبل از بارندگی ها انجام شد، خسارت وارده را در استان به حداقل ممکن رساند.

وی با اشاره به خسارت سیل در جاده شهداد - نهبندان افزود: بخش زیادی از این مسیر به دلیل اینکه در قعر قرار دارد، دچار آبگرفتگی شد و نفوذناپذیری خاک نیز بر باتلاقی شدن منطقه اضافه کرد. آیت‌اللهی موسوی ادامه داد: این مسیر از ابتدا نیز با کاربری عبور اضطراری و امنیتی ایجاد شده است، ضمن اینکه با هر بارندگی دوباره آبگرفتگی و تخریب را خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر با توجه به پیگیری استاندار و تلاش نیروهای راهداری با خاکریزی در قطعات تخریبی، مسیر دسترسی به کویر برای موارد اضطرار فراهم شده است، اما امکان عبور و مرور عموم و حمل و نقل را ندارد. آیت‌اللهی موسوی بیان کرد: راهداری با نصب تابلوهای هشدار، اطلاع رسانی لازم مبنی بر مسدود بودن مسیر را ایجاد کرده و عبور از مسیر به دلیل سیلابی بودن و مخاطرات آن، غیرایمن بوده و نباید تردد صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی فرماندار کرمان در کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتباری برای انجام مطالعات مسیر جدید شهداد - نهبندان توسط راه و شهرسازی گذاشته می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز