توقیف ۱۰۶دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۲:۰۴
کد خبر: ۹۱۶۹۶۴
توقیف ۱۰۶دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج
سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج گفت:ازابتدای مهرماه با اجرای 10طرح انضباط ترافیکی در این شهرستان106وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"حیدر احمدیوسفی" با اعلام این مطلب بیان داشت: با توجه به شمار بالای حوادث رانندگی از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون در راستای انضباط بخشی ترافیکی، 10 طرح برخورد با خودروهای متخلف در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ها ماموران انتظامی و پلیس راهور با گشت زنی هدفمند و استقرار در نقاط از پیش تعیین شده64دستگاه خودرو و42دستگاه موتورسیکلت متخلف را به علت نداشتن مدارک رانندگی و انجام رفتارهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ احمدیوسفی بیان داشت: در این مدت در مجموع بیش از 2 هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج با اشاره به استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی خاطرنشان کرد: هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در همه زمینه ها است و در این راستا سایر نهادها و مردم نیز باید به خوبی ایفای نقش کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز