رئیس دادگستری شهرستان زرند:

جمعیت زندان زرند ۳۱درصد کاهش یافته است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۷:۲۶:۰۰
کد خبر: ۹۱۹۱۵۹
جمعیت زندان زرند ۳۱درصد کاهش یافته است
رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با انجام دستورالعمل ابلاغی حضرت آیت الله رئیسی،ریاست قوه قضائیه شاهد کاهش 31درصدی زندان شهرستان زرند هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی در پایان بازدید از مجموعه زندان این شهرستان اظهار داشت: خرسندیم که شاهد کاهش 31 درصدی جمعیت کیفری زندان زرند در  هفت ماهه ی نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم .

محمدی انجام اقدامات لازم در خصوص دستورالعملهای ابلاغی ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص کاهش جمعیت کیفری و استفاده از مجازات های جایگزین حبس را از عمده دلایل کاهش جمعیت کیفری در شهرستان برشمرد .

این مقام قضائی اعلام کرد:بازدید هفتگی قضات محاکم حقوقی و کیفری دادگستری زرند از زندان  شهرستان در راستای کاهش جمعیت کیفری و حفظ حقوق شهروندی صورت می پذیرد.

محمود محمدی گفت بیشترین جرائم منجر به زندان مربوط به مواد مخدر و سرقت می باشند که عمده این متهمین دارای سابقه می باشند که امیدواریم با اجرای سازوکارهای اصلاحی مانع از ورود مجدد ایشان به زندان شویم .

گفتنی است در این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند  ضمن دیدار با مددجویان و محکومان مالی به  بررسی مشکلات آنها پرداخت و دستورات قضائی لازم را در این رابطه صادر نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز