برگزاری دو کلاس داوری درجه ۳ در استان کرمان

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۹:۱۳
کد خبر: ۹۲۰۳۶۸
برگزاری دو کلاس داوری درجه ۳ در استان کرمان
رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان گفت: دو کلاس داوری درجه ۳ در استان کرمان با تدریس کهوری مدرس رسمی داوری فدراسیون، اواخر آبان جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا دادگر، از برگزاری دو کلاس داوری درجه ۳ فوتبال و یک دوره مربیگری فوتسال در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: کلاس نخست داوری درجه سه فوتبال با تدریس علیرضا کهوری با شرکت ۳۵ خانم و آقا از ۲۱ تا ۲۴ آبان جاری به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: کلاس دوم داوری درجه سه فوتبال نیز با شرکت ۳۵ خانم و آقا از ۲۵ تا ۲۸ آبان جاری با تدریس علیرضا کهوری به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

دادگر تصریح کرد: همچنین یک کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران هم ۸ آذر ماه به میزبانی شهرستان سیرجان با تدریس صادقیان مدرس فدراسیون برگزار می‌شود.

او بیان داشت: با عنایت به ارزشی که دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان برای داوران و مربیان قائل هستند و مرتباً بر پرورش داور و مربی در فوتبال و فوتسال استان تاکید دارند، این دوره‌ها برگزار می‌شود.

دادگر از دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان و علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران این هیئت برای این همراهی تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما