مصوبات سفر وزیر ارتباطات به کرمان اجرایی نشدند

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۶:۰۷
کد خبر: ۹۲۰۹۶۰
مصوبات سفر وزیر ارتباطات به کرمان اجرایی نشدند
استاندار کرمان با اشاره به این‌که قرار بر احداث دکل مخابراتی بوده است و ۴۰ عدد بهره‌برداری شده ولی حدود همین تعداد هنوز باقی مانده است، افزود: «مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردیبهشت سال‌جاری هنوز به صورت کامل اجرایی نشده‌اند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات با اشاره به این‌که استان کرمان به لحاظ توسعه‌ی ارتباطی ۲۱ امین استان کشور است گفت: «چنانچه فیبر نوری درخواستی وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه آن توسط شرکت‌های سازنده حل شود، در استان کرمان معضل ۳۰۰ کیلومتر توسعه‌ی شهری مخابراتی و ارتباطی و ۴۰۰ کیلومتر توسعه‌ی شبکه‌ی روستایی به‌زودی مرتفع خواهد شد».

 استاندار کرمان در نشست بررسی مشکلات ارتباطی استان با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «استان کرمان به لحاظ ارتباطات، زیرساخت‌ها و مخابرات به نسبت استان‌های دیگر مشکلاتی دارد و اقدامات انجام شده پایدار نبودند».

محمدجواد فدایی با اشاره به این‌که قرار بر احداث دکل مخابراتی بوده است و ۴۰ عدد بهره‌برداری شده ولی حدود همین تعداد هنوز باقی مانده است، افزود: «مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردیبهشت سال‌جاری هنوز به صورت کامل اجرایی نشده‌اند».

حسین فلاح‌جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: «تمام سعی و تلاش وزارت اتباطات بر سرویس‌دهی خوب و مناسب در سراسر کشور است و در آینده‌ی نزدیک تمامی خدمات بر این بستر انجام خواهد شد».

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات نیز با اشاره به این‌که استان کرمان به لحاظ توسعه‌ی ارتباطی ۲۱ امین استان کشور است، افزود: «پهناوری استان کرمان سبب شده این توسعه با مشکلاتی روبه‌رو باشد».

مهرداد ترابیان گفت: «برای استان ۲۵ نقطه در نظر گرفته شده است و شرکت مخابرات قرار است قبل از اتمام سال‌جاری زیرساخت این نقاط را تامین کند».

وی با اشاره به دستور اکید وزیر ارتباطات مبنی بر استفاده از تولید داخل، بیان کرد: «چنانچه فیبر نوری درخواستی وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه آن توسط شرکت‌های سازنده حل شود، در استان کرمان معضل ۳۰۰ کیلومتر توسعه‌ی شهری مخابراتی و ارتباطی و ۴۰۰ کیلومتر توسعه‌ی شبکه‌ی روستایی به‌زودی مرتفع خواهد شد».

در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید مشکلات توسعه‌ی ارتباطات و زیرساخت‌ها در شهرستان‌های کرمان، جیرفت، عنبرآباد، بافت، رودبار جنوب و راور، همچنین مشکلات مرتبط با سامانه‌ی پایش تصویری، مشکلات منطقه‌ی گردشگری هفت‌باغ علوی، مشکلات توسعه‌ی شبکه‌ی دولت الکترونیک و تعرفه‌های مربوط بررسی شد.

 

نظر شما