گام بلند رونق تولید با حضور رئیس جمهور در استان کرمان

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۷:۵۹
کد خبر: ۹۲۲۶۶۴
گام بلند رونق تولید با حضور رئیس جمهور در استان کرمان
استاندار کرمان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان با بهره برداری از بیش از ۵۰ طرح مهم با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان، گام بلندی برای رونق تولید در دیار کریمان برداشته می شود.

محمد جواد فدائی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به افزایش بیش از 200 درصدی میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در استان کرمان در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید مبتنی بر توسعه اشتغال و رفع فقر و محرومیت در کشور بوده و در این راستا تلاش کرده است تا ضمن اتمام پروژه های نیمه تمام، پروژه های کارشناسی شده و مورد نیاز مردم طراحی و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: استان کرمان به عنوان بهشت معادن ایران یکی از مناطق مستعد برای توسعه صنایع معدنی است و در راستای توسعه متوازن استان، برنامه ریزی مناسبی برای گسترش صنایع در مناطق کمتر برخوردار استان صورت گرفته است که افتتاح طرح بزرگ کارخانه فولاد احیاء استیل بافت نمونه ای از این موارد است.

فدائی با اشاره به توزیع و پراکندگی پروژه های قابل افتتاح سفر رئیس جمهور در سطح استان عنوان کرد: تعدادی از وزرا و مشاوران رئیس جمهور به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند.

استاندار کرمان اشتغال زایی پروژه های قابل افتتاح در سفر دکتر روحانی را حدود 2500 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه ها در بخش های گردشگری، کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزشی، صنعت و معدن و فرهنگی و اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است دکتر روحانی صبح دوشنبه 20 آبان ماه وارد فرودگاه رفسنجان می شود و پس از استقبال رسمی توسط استاندار و مقامات استانی، در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار می کند.

سفر به شهرستان های بافت و سیرجان در همین روز و افتتاح حضوری سه طرح بزرگ صنعتی و معدنی در این شهرستانها از برنامه های روز اول سفر دکتر روحانی به کرمان است. همچنین شورای اداری و افتتاح همزمان سایر پروژه ها از طریق ویدئو کنفرانس و نشست خبری از برنامه های روز دوم سفر رئیس جمهور به کرمان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز