احداث مجتمع ویژۀ رسیدگی به جرایم اقتصادی در کرمان

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۲:۵۹
کد خبر: ۹۲۲۶۷۶
احداث مجتمع ویژۀ رسیدگی به جرایم اقتصادی در کرمان
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان از شروع عملیات احداث ساختمان مجتمع قضایی شهید قدوسی ویژه‌ی رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگستری کل استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدحسین زاده‌کافی اظهار کرد: «اعتبار این پروژه با مساعدت و همکاری استانداری کرمان تامین شده و پس از طی تشریفات قانونی و اداری پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است».

وی بیان کرد: «ساختمان مجتمع قضایی شهید قدوسی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع در سه طبقه، در شهرک الهیه بلوار امام رضا(ع) احداث می‌شود».

زاده‌کافی یادآور شد: «در شهریورماه ۱۳۹۸ کلنگ احداث این پروژه با حضور رئیس کل دادگستری استان، استاندار، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان و کارکنان دادگستری به زمین زده شد و امیدواریم ظرف مدت ۱۸ ماه (پایان سال ۱۳۹۹) آماده‌ی افتتاح شود».

وی اضافه کرد: «یکی از دغدغه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمان در طی دوران مدیریت، توسعه‌ی فضاهای فیزیکی مناسب در جهت تکریم ارباب رجوع بوده و در همین راستا با پیگیری‌های مکرر ایشان، این پروژه به مرحله‌ی شروع عملیات اجرایی رسیده است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز