وزیر اطلاعات:

در برابر دشمن با راهبرد مقاومت پیش می‌رویم

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۴:۵۴
کد خبر: ۹۲۳۱۶۲
در برابر دشمن با راهبرد مقاومت پیش می‌رویم
وزیر اطلاعات گفت: در برابر دشمن با راهبرد مقاومت پیش می‌رویم و با نقشه راه مقام معظم رهبری دشمن را به زانو در آوردیم و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت تحریم‌ها وضع کشور را بدتر نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جمع مردم  شهرستان شهربابک با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان کرمان اظهار داشت: در راستای سفر ریاست جمهور به استان کرمان، به عنوان نماینده ریاست جمهوری به شهربابک سفر کردم تا از نزدیک در جریان مشکلات و کمبود‌های احتمالی مردم این شهرستان قرار گرفته و سپس در اختیار رییس جمهور قرار دهم.

وزیر اطلاعات به آشنایی خود از ابتدای حضورش در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان مردم این شهر در خانه ملت اشاره کرد و افزود: از ارتباط نزدیک با نمایندگان مجلس شهربابک، پی به هوش و ذکاوت و محبت مردم شهربابک برده ام.

حجت‌الاسلام والمسلمین  علوی گفت: اگر جوانان ما فرصت تحصیل پیدا کردند از ثمرات نظام و انقلاب ما است و فرزندان شهربابکی با بنیه استعداد خود به برکت نظام جمهوری اسلامی رتبه‌های اول کنکور را هرساله کسب می‌کنند و باید از این ظرفیت و پتانسیل برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان شهربابک و کشور استفاده کرد.

او به اقدامات ظالمانه استکبار بر علیه نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ما هرگز سر ذلت در برابر بیگانگان پایین نخواهیم آورد و در برابر دشمن با راهبرد مقاومت پیش می‌رویم و با نقشه راه مقام معظم رهبری دشمن را به زانو در آوردیم و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت تحریم‌ها وضع کشور را بدتر نخواهد کرد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر تاثیر تحریم گفت: هرچند تحریم‌ها اثر‌های خود را تا حدودی بر اقتصاد کشور داشته، اما با تدبیر دولت و نظام جمهوری اسلامی این اثرات کاهش پیدا کرده و در ادامه نیز آینده روشنی برای اقتصاد کشور پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه از برکات انقلاب حضور رهبری، هدایت امت اسلامی و مقاومت در برابر دشمن است، تاکید کرد: قطعا با حرکت پشت سر رهبری به پیروزی و رشد اقتصادی می‌رسیم و برمشکلات فائق خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز