اعضای شبکه حمل و توزیع شیشه و هروئین دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۵:۲۴
کد خبر: ۹۲۳۷۹۱
اعضای شبکه حمل و توزیع شیشه و هروئین دستگیر شدند
رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب از دستگیری اعضای یک شبکه توزیع مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین خبر داد و گفت:ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا سالاری در این خصوص اظهار داشت:طی چند روز گذشته در دو عملیات جداگانه ماموران پاسگاه زهمکان موفق به کشف یک محموله ۳۰ کیلوگرمی هروئین و ۳۰ کیلوگرمی شیشه به همراه ۲۵کیلوگرمی مرفین از سوداگران مرگ شده اند.

این مقام قضائی با اعلام اینکه در این رابطه دو قاچاقچی بازداشت شده اند، عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه از متهمان مشخص گردید، این افراد به صورت سازمان یافته و شبکه‌ای محموله‌های هروئین و شیشه را از مرز‌های شرقی کشور به سمت استان‌های مرکزی کشور منتقل و توزیع می‌نمودند.

سالاری خاطرنشان ساخت:قاچاقچیان از ماشین‌های مدل بالا برای انتقال این محموله‌های مواد مخدر استفاده می‌نمودند و با توجه به اینکه خودرو‌های متهمین مجهز به GPS و سایر تجهیزات الکترونیکی بوده است توسط سایر اعضای باند قابل ردیابی و شناسایی بوده است .

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب اعلام کرد:دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است.

وی هشدار داد: قانون گذار مجازات‌های سنگینی برای سوداگران مرگ در نظر گرفته است و به طور مثال مستندا به ماده ۴۵قانون مبارزه با مواد مخدر (الحاقی مصوب ۱۲/۷/۱۳۹۶) هر کس هروئین، مرفین، مت آمفتامین (شیشه) و یا دیگر مواد مخدر یا روان گردان‌های صنعتی غیر داروی را وارد کشور کند، یا مبادرت به ساخت، تولید، توزیع صدور، ارسال و خرید و فروش نمایید و یا در معرض فروش قرار دهد و یا نگهداری مخفی یا حمل کند و هرگاه مواد مکشوفه بیش از دو کیلو گرم باشد متهم محکوم به اعدام و مصادره اموال ناشی از همان جرم است.

سالاری در پایان از تلاش‌های نیروی انتظامی و پاسگاه زهمکان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب تقدیر کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز