پیگیری دو اتفاق مهم در فوتبال استان توسط دکتر قرایی

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۵:۴۱
کد خبر: ۹۲۴۴۴۹
پیگیری دو اتفاق مهم در فوتبال استان توسط دکتر قرایی
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان دو اتفاق مهم و تاثیرگذار در فوتبال این استان را برای توسعه متوازن و پیشرفت همگون فوتبال شخصا پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امروز پنجشنبه بیست و سوم آبان روز شلوغی در هیئت فوتبال استان با حضور ریاست این هیئت بود به طوری که دو مقوله مهم و تأثیر گذار که مدت‌ها به دست فراموشی سپرده شده بود، دوباره در دستور کار قرار گرفت و به همت هیئت فوتبال استان کرمان و معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش احیاء شد.

IMG-20191114-WA0026

یکی از این موضوعات، تربیت داوران جوان خصوصا در بخش بانوان است که به دلیل اهمیت این مسئله، امروز ابتدا دکتر علی قرایی در کلاس داوری درجه سه فوتبال که به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شد، حضور یافت. دوره‌ای که با دوراندیشی و آینده‌نگری هیئت فوتبال استان برگزار شده که در آن 25 دختر و 10 پسر با میانگین سنی 19 سال شرکت کرده‌اند، تا آینده داوری فوتبال استان خصوصا در قسمت بانوان تضمین شود. دکتر قرایی پس از حضور در جمع داوران، در جلسه هماهنگی دو بازی مهم لیگ دسته یک فوتبال کشور یعنی بازی مس کرمان برابر استقلال خوزستان و آرمان‌گهر در مقابل آلومینیوم اراک شخصا حاضر شد و جلسه را مدیریت کرد.

IMG-20191114-WA0005

اما موضوع مطروحه مهم دیگر در هیئت فوتبال استان، راه‌اندازی مسابقات فوتبال در آموزشگاه‌ها و مدارس استان بود که بعد از تمام جلسه هماهنگی پیش از بازی‌های مس کرمان و آرمان‌گهر، ریاست هیئت فوتبال استان در جلسه‌ای با حضور میرزاحسینی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش در همین زمینه حضور یافت. موضوع این جلسه برگزاری فوتبال آموزشگاه‌ها در کل استان بود که به همت هیئت فوتبال و معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش مجددا در حال احیا می‌باشد. این پنجمین جلسه‌ای بود که در این خصوص تشکیل می‌شد. این جلسات فعلا در حد کارشناسی است و مقرر شده هفته آینده با تکمیل این طرح تفاهم‌نامه‌ای بین ریاست هییت فوتبال استان و اداره کل آموزش و پرورش امضاء شود تا در یک ماه آینده شاهد برگزاری مسابقات سراسری آموزشگاه‌ها در رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی هم در بخش پسران هم  در بخش دختران باشیم و بعد از سال‌ها این مسابقات به صورت هدفمند برگزار شود. قرار است استعدادیابان تیم ملی تمامی بازی‌ها را زیر نظر بگیرند تا از این مسابقات استعدادهای برتر کشف شود. هدف ریاست هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری چنین مسابقاتی این است تا از دل آن، استعدادهایی شکوفا و به جامعه فوتبال استان و کشور معرفی شود.

IMG-20191114-WA0035~2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز