فعال شدن کارت سوخت در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۶:۳۷
کد خبر: ۹۲۵۸۵۹
فعال شدن کارت سوخت در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان گفت: نواحی نه‌گانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر استان آماده بازگشایی رمز کارت سوخت متقاضیان در دو شیفت هستند.

فضل‌اله اکبری در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: کسانی که برای کارت سوخت قبلا ثبت‌نام کردند با مراجعه به سامانه epolice.ir درگاه خدمات الکترونیک انتظامی می‌توانند وضعیت کارت سوخت خود را رهگیری کنند.

وی افزود: کسانی هم که تاکنون برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اکبری با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه از زمان ثبت‌نام کارت سوخت متقاضیان صادر می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست افزود: سهمیه سوخت هر خودرو تا شش ماه در کارت آن‌ها محفوظ است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان با بیان اینکه رمز کارت سوخت تا پایان آذر چهار رقم آخر کد ملی شخصی که نامش روی کارت درج شده به صورت پیش‌فرض قرار گرفته است گفت: در حال حاضر رمز قبلی کارت سوخت و ۴ رقم پایانی کارت ملی هر دو بر روی کارت‌های سوخت فعال است.

وی با بیان اینکه کسانی که رمز کارت خود را فراموش کرده و به مالک خودرو دسترسی ندارند می‌توانند به دفاتر نواحی نه گانه ما در سراسر استان مراجعه کرده و نسبت به بازگشایی رمز کارت سوخت خود اقدام کنند افزود: همکاران ما در دو شیفت آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

اکبری با اشاره به اینکه تا قبل از اجرای طرح به صورت معدود افرادی برای بازگشایی رمز کارت سوخت خود مراجعه می‌کردند گفت: بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین تنها در روز یکشنبه ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به دفاتر نه گانه ما در استان مراجعه کرده و کارت آن‌ها رمزگشایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز