بیش از ۴ درصد کرمانی ها داوطلب آزمون استخدامی هستند

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۶:۱۴
کد خبر: ۹۲۵۹۴۶
بیش از ۴ درصد کرمانی ها داوطلب آزمون استخدامی هستند
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کل کشور ۵۲۱ هزارو۹۷۳ نفر هستند که از این تعداد چهار و هفت درصد مربوط به استان کرمان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری در این خصوص اظهار داشت: آزمون استخدامی کشور روز پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد و داوطلبین می‌توانند از امروز ۲۷ آبان‌ماه تا یک روز قبل از آزمون از طریق سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان ۲۴ هزار و ۷۱۰ نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ۶۷ درصد این داوطلبین خانم‌ها و ۳۳ درصد آقایان هستند.

رودری با بیان این مطلب که آزمون استخدامی در ۱۰ شهرستان استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: در شهرستان‌های کرمان، بافت، بم، جیرفت، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، زرند، سیرجان و کهنوج حوزه امتحانی این آزمون تعیین شده است که در مجموع ۷۰ حوزه امتحانی در سطح استان وجود دارد که ۴۲ حوزه امتحانی عادی و ۲۸ حوزه در هر ۱۰ شهرستان مربوط به معلولین خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تصریح کرد: شهرستان‌های کرمان و جیرفت بیشترین داوطلبان و رفسنجان و بم در رده‌های بعدی بیشترین تعداد داوطلبین شرکت کننده در این آزمون هستند.

رودری افزود: در استان کرمان یک هزار و ۱۲۷ نفر پذیرفته می‌شوند که ۳۴۶ نفر خانم، ۴۸۰ نفر آقا و مابقی به صورت مشترک در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان پذیرش خواهند شد که در این میان اداره کل آموزش و پرورش استان با استخدام ۵۸۰ نفر بیشترین و سپس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رفسنجان، جیرفت، بم و اداره کل زندان‌های استان بیشترین جذب نیرو را از این آزمون خواهند داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بیان کرد: در مرحله اول ۲ تا ۳ برابر ظرفیت پذیرش اعلام نتیجه خواهد شد که این افراد شامل کسانی بوده که حدنصاب نمره را کسب کرده باشند و این افراد به محل مصاحبه استخدامی دعوت و پس از مصاحبه افرادی که بیشترین امتیاز را از آزمون و مصاحبه کسب کنند، جهت مراحل نهایی استخدام به دستگاه‌های مربوظه معرفی خواهند شد.

آزمون استخدامی کشور روز پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

 

نظر شما