مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان:

سال آینده آب خلیج فارس به سیرجان می آید

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۸:۴۷
کد خبر: ۹۲۵۹۴۹
سال آینده آب خلیج فارس به سیرجان می آید
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان با بیان اینکه این طرح محوری و اساسی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، کمک دولت و تسهیلات صندوق توسعه ملی در حال انجام است و فاز نخست این پروژه اکنون به سیرجان رسیده و آب مورد نیاز شرکت گل گهر را تامین می کند.شیرین سازی آب دریا در کنار خلیج فارس انجام می شود و با ۷۰۰ کیلومتر خط لوله، آب برای مصرف صنایع و آب شرب استان های یزد و کرمان تأمین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی رشیدی افزود: دولت برای مقابله با این تنش آبی با کمک بخش خصوصی اقدامات در خور توجهی را طی چند سال اخیر در این استان آغاز کرده که طرح عظیم انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی و استان کرمان از جمله این اقدامات زیربنایی است.

رشیدی با بیان اینکه این طرح محوری و اساسی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، کمک دولت و تسهیلات صندوق توسعه ملی در حال انجام است و فاز نخست این پروژه اکنون به سیرجان رسیده و آب مورد نیاز شرکت گل گهر را تامین می کند.

به گفته رشیدی شیرین سازی آب دریا در کنار خلیج فارس انجام می شود و با ۷۰۰ کیلومتر خط لوله، آب برای مصرف صنایع و آب شرب استان های یزد و کرمان تأمین می شود.

وی در خصوص انتقال آب خلیج فارس به سیرجان هم گفت : تا سال آینده شاهد بهره برداری و افتتاح این طرح بزرگ آبرسانی و ملی هستیم و این طرح آب را به استان کرمان می رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز