دیدار رده‌بندی و فینال جوانان کرمان ۷ آذر برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۸۸۰۸
دیدار رده‌بندی و فینال جوانان کرمان ۷ آذر برگزار می‌شود
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مسابقات رده‌بندی و فینال فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان در فصل ۹۹-۹۸ روز پنج شنبه ۷ آذر جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، در این خصوص اظهار داشت: مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان در پنج گروه با شرکت ۲۵ تیم از ۵ مرداد ماه ۹۸ آغاز شد.

او افزود: گروه الف این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان راور در قالب تیم‌های علوم پزشکی کرمان، عبدالرشیدی کرمان، شهرداری نجف شهر، شهرداری راور و شهدای تاج‌آباد رفسنجان برگزار شد.

امیرخسروی تصریح کرد: تیم‌های گروه ب نیز شامل تیم‌های آینده‌سازان کرمان، آرمان گهر سیرجان، شادروان میرزایی رفسنجان، پرسپولیس منوجان و کوروش کرمان به میزبانی شهرستان رفسنجان با هم به رقابت پرداختند.

او بیان داشت: تیم‌های گروه ج هم شامل سرخابی کرمان، آبی‌پوشان سیرجان، ذغالشویی زرند، زنده یاد مرحوم پلاشی جیرفت و شقایق شهربابک به میزبان شهرستان زرند مقابل هم صف آرایی کردند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تیم‌های شاهین کرمان، مس شهربابک، سرخپوشان زرند، دانش آموختگان عنبرآباد و شهداء نوق در قالب گروه د به میزبانی شهرستان رفسنجان به مصاف هم رفتند.

امیرخسروی افزود: گروه هـ این مسابقات نیز با حضور تیم‌های شهرداری نوین بم، سرخابی‌های بم، سرخپوشان نرماشیر، ستارگان نرماشیر و جوانان ریگان به میزبانی شهرستان ریگان مقابل هم به میدان رفتند.

او تصریح کرد: از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود کردند و مرحله دوم مسابقات براساس امتیاز و قرعه کشی انجام شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: تیم‌های صعود کننده به دور دوم رقابت‌های جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان، در دو گروه ۵ تیمی جای گرفتند که در گروه «الف» تیم‌های شهرداری نوین بم، سرخابی بم، آرمان‌گهر سیرجان، زغالشویی زرند و پرسپولیس منوجان حضور داشتند که میزبانی این گروه با زرند بود.

او گفت: در گروه «ب» نیز شهرداری نجف‌شهر، شاهین کرمان، شهدای نوق، شهرداری راور و شقایق شهربابک حضور داشتند که میزبان این گروه هم شهربابک بود.

امیرخسروی افزود: رقابت‌های گروه «الف» به میزبانی شهرستان زرند از ۷ شهریور و مسابقات گروه «ب» نیز به میزبانی شهربابک از نه شهریور شروع شد.

او تصریح کرد: تیم‌های شهداء نوق، پرسپولیس منوجان، آرمان گهر سیرجان و شقایق شهربابک به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافتند که به صورت ضربدری و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند.

امیرخسروی بیان داشت: در نهایت، شقایق شهربابک و شهداء نوق به دیدار رده بندی راه یافتند که این دیدار ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۷/۹/۹۸ در محل سالن شهدای شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: پرسپولیس منوجان و آرمان گهر سیرجان نیز فینالیست شدند که این مسابقه ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۷/۹/۹۸ در محل سالن شهدای شهرداری کرمان انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز