با رضایت اولیای دم ۱۸محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافتند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۴:۰۴
کد خبر: ۹۳۰۲۵۱
با رضایت اولیای دم ۱۸محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافتند
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت:در 8 ماهه سال جاری تعداد 18 فقره پرونده قتل با همت وتلاش اعضا شوراهای حل اختلاف ویژه زندان استان کرمان منجر به جلب رضایت از اولیای دم و رهایی محکومین به قصاص از مجازات اعدام شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی تقی زاده اظهار داشت: شعب حل اختلاف ویژه زندان دراستان کرمان موفق شده اند  با صلح و سازش فی مابین طرفین اختلاف، مشکلات یک هزار و 679 زندانی را برطرف کرده و در این رابطه  953 زندانی از زندان های این استان رهایی یابند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:خوشبختانه به همت شوراهای حل اختلاف  در زمینه آزادی زندانیان از طریق ایجادصلح وسازش بین طرفین دعوا،با یک رشد 75درصدی مواجه هستیم.

وی همچنین با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش و تقویت شوراهای حل اختلاف در جهت افزایش نیافتن تعداد زندانیان در جامعه افزود : شوراهای حل اختلاف ویژه زندان موفق شدند در 8 ماهه سال جاری  از 3 هزار و 67فقره پرونده وارده به شعب 2هزار و 931 پرونده را مختومه نمایند .

این مقام قضائی تصریح کرد: شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان نقش بسیار مهمی در اخذ رضایت از شاکی، ایجاد صلح و سازش و حل و فصل پرونده های مدد جویان ایفا می کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز