استاندار کرمان:

وضعیت پالایشگاه پلاسمای خون تا پایان آذر ماه باید تعیین تکلیف شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۶:۳۵
کد خبر: ۹۳۰۲۵۳
وضعیت پالایشگاه پلاسمای خون تا پایان آذر ماه باید تعیین تکلیف شود
استاندار کرمان از ارائه لیست پروژه‌های سرمایه‌گذاری کرمان از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبر داد و خواستار تعیین تکلیف پالایشگاه پلاسمای خون تا پایان آذر ماه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدجواد فدائی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، پیگیری جدی از سوی مسئولان در خصوص اجرای پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: اجرای مصوبات جلسات نیازمند اقدام موثر و جدی است. وی بیان داشت: تاکید ما بر این است که اقدامات پروژه‌های سرمایه‌گذاری را آماده کنیم تا زمینه حضور سرمایه‌گذار فراهم باشد.

فدائی، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان را متولی دریافت مجوزها، استعلام و اطلاع‌رسانی پروژه‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری اعلام کرد و افزود: مرکز لیست پروژه‌های سرمایه‌گذاری را آماده و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

استاندار کرمان گفت: تعدادی از پروژه‌ها که وضعیت تامین مالی آنها روشن نیست و نیاز به منابع مالی بانکی یا دولتی دارند، از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود تا جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو به عنوان پشتیبان ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با دست‌اندرکاران پروژه‌ها جهت تعیین تکلیف برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت سرمایه‌گذاری و سهامداری، پالایشگاه پلاسمای خون کرمان نیز تا پایان آذر ماه از سوی اتاق بازرگانی باید مشخص شود.

فدائی ادامه داد: درخصوص ساختمان جدید بیمارستان شفا نیز پیگیری می‌شود که برای اجرا از طریق تبدیل به احسن اموال دانشگاه علوم پزشکی دنبال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز