رشد ۸۴ درصدی اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان کرمان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۰:۱۸
کد خبر: ۹۳۰۷۶۸
رشد ۸۴ درصدی اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در  استان کرمان
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ۱۴۵۰کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان کرمان اجرا شده است که بر این مبنا تقریبا دو برابر شبکه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان را شاهد هستیم و این بهدین معنا است که رشد ۸۴ درصدی اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان کرمان داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان ، مهندس فلاح ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون ۲۰۰۰کیلومتر خطوط انتقال گاز و بیش از ۱۷۰۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که بحمدالله با تلاش مهندسین کارکنان و پیمانکاران مجموعه گاز استان با گذشت هشت ماه از سال جاری  ۹۳درصد از تعهدات شبکه گذاری طبق بودجه مصوب سال ۹۸ ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران محقق گردیده است.

وی افزود خوشبختانه امسال، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال  انجام می باشد ،که گاررسانی به ۱۳ محور صنعتی استان نیز در دست اقدام میباشد و امید می رود با گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان گام موثری در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه ، رونق تولید ، کشاورزی و نهایتاً اشتغالزایی در سطح استان برداشته شود.

ایشان ادامه دادند با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی ، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش است که در حال حاضر ۹۳درصد خانوار شهری و ۴۴درصد خانوار روستایی واجد شرایط گازرسانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند و بیش از ۶۴۲۰۰۰مشترک در سطح استان جذب گردیده است.

مهندس فلاح گفت   گازرسانی به ۳۹۹ روستا و ۱۷ شهر نیز در دست اجرا می باشد که امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۸ میزان بهره مندی خانوار شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۷۷درصد افزایش یابد.

وی در خاتمه بیان کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت  قرار دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز