پلمب ۲ هزار و ۳۲۱ واحد صنفی متخلف در استان کرمان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۹:۰۵
کد خبر: ۹۳۱۱۵۹
پلمب ۲ هزار و ۳۲۱ واحد صنفی متخلف در استان کرمان
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از پلمب ۲ هزار و ۳۲۱ واحد صنفی متخلف طی هشت ماهه سال ۹۸ در اجرای طرح بازدید و نظارت واحد‌های صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ اصغر زاهدی، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در شهر کرمان اجرا و در این راستا ۲ هزار و ۳۲۱ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

او اظهار داشت: در این طرح از ۷ هزار و ۲۵۶ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که درنتیجه واحد‌های صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

سرهنگ زاهدی از صدور اخطاریه پلمپ برای ۲ هزار و ۲۳ واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: همچنین از متصدیان یک هزار ۸۵۶ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم رعایت موازین و مقررات مربوطه با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز