مدارس تعطیل نمی‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۸:۲۸
کد خبر: ۹۳۱۹۸۹
مدارس تعطیل نمی‌شود
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این‌که مدارس کرمان تعطیل نمی‌شود، گفت: تصمیم گیری در این باره بر عهده کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان و پیشنهاد به ستاد مدیریت بحران استان است که تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.

امید سلاجقه در گفت‌وگو با برنا درباره شیوع بیماری آنفلوآنزا در مدارس استان کرمان، اظهار کرد: با شنیدن این خبر اولین اقدامی که صورت گرفت تشکیل کمیته ویژه بهداشت و سلامت در مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان بود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: هر روز مدارس رصد می‌شوند، به طوری که می‌توان گفت هیچ کلاس درسی در استان کرمان تعطیل نمی‌شود.

سلاجقه با اشاره به اینکه توصیه های ایمنی را به مدارس ابلاغ کرده ایم، افزود: از تمامی مدیران مدارس درخواست کردیم تا توصیه های لازم در رابطه با رعایت کردن بهداشت فردی را به دانش آموزان آموزش دهند.

وی با بیان اینکه در صورتی که قرار باشد مدارس تعطیل شود حتما به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: والدین دانش آموزان در صورت بروز علائم بیماری(آنفلوآنزا) در فرزندانشان، از فرستادن آنها به مدرسه خودداری کنند تا فرزند آنها بهبودی کامل پیدا کند.

امید سلاجقه درباره شایعات مطرح شده مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری آنفلوآنزا ،اظهار کرد: تصمیم گیری در این باره بر عهده کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان و پیشنهاد به ستاد مدیریت بحران استان است که تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: والدین دانش آموزان در صورت بروز علائم بیماری آنفلوآنزا در فرزندانشان، از فرستادن آن ها به مدرسه جدا خودداری کنند تا فرزند آنها بهبودی پیدا کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز