استاندار کرمان در پیامی به مناسبت روز دانشجو عنوان کرد:

روز دانشجو، مظهر استقلال خواهی، عزت طلبی، تفکر و پویایی است

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۴۹:۲۲
کد خبر: ۹۳۲۹۳۱
روز دانشجو، مظهر استقلال خواهی، عزت طلبی، تفکر و پویایی است
استاندار کرمان در پیامی به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو تصریح کرد: روز دانشجو مظهراستقلال خواهی، عزت طلبی، تفکر و پویایی نسل برومندی که ۶۵ سال قبل در ۱۶ آذر ۳۲ پرچم استکبارستیزی، عدالت خواهی، پرسشگری و آرمان جویی را در کشور ایران برافراشت و دانشگاه را به عنوان کانون تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پیام محمد جواد فدائی بدین شرح است:

روز دانشجو، مظهراستقلال خواهی، عزت طلبی، تفکر و پویایی نسل برومندی است که 65 سال قبل در 16 آذر 32 پرچم استکبارستیزی، عدالت خواهی، پرسشگری و آرمان جویی را در کشور ایران برافراشت و دانشگاه را به عنوان کانون تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی معرفی کرد.

استاندار و استاد تمام دانشگاه شهید باهنر کرمان در ادامه پیام تاکید می کند: دانشگاه در طول حیات خود در پیشرفت و رشد جامعه، رشد فناوری ها، رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی داشته است.

دکترفدائی می افزاید: کشور در تمامی زمینه ها به وجود انسانهای باظرفیت، توانا، ارزشمند، مشارکت جو، اخلاق مدار و پایبند به قانون نیاز دارد و دانشجویان در این زمینه نقش مهمی دارند. دانشجویی که در قبال جامعه مسئولیت داشته باشد و در کنار درس خواندن و دانش آموختن، به عنوان کارشناس، نیازها و اقتضائات جامعه خود را بشناسد و راه رفع این نیازها را بیابد و سپس در مقام عمل برای به کاربردن این آموخته ها و در جهت رفع آنها متعهد شود.

استاندار کرمان می نویسید: اینجانب اعتقاد دارم دانشگاه همیشه و همه جا باید محل جوشش و اوج دو جریان حیاتبخش علمی و اجتماعی در کشور باشد و با بهره مندی از ظرفیت نخبگان جوان، یکی از مهمترین نیازهای جامعۀ امروز ایران را در ایجاد دانشگاهی خلاق و پویا با دانشجویانی پژوهشگر و هوشیار و استادانی آگاه و آینده نگر، بیش از گذشته برای حل مسائل و مشکلات در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و سیاستهای اقتصاد مقاومتی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال برطرف سازد.

دکتر فدائی بابیان اینکه امسال در حالی روز دانشجو را گرامی می داریم که شور مشارکت سیاسی در آستانۀ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور فراگیر شده است  خاطر نشان می سازد: لذا از دانشجویان و دانشگاهیان انتظار می رود ضمن کمک به ارتقاء دانش سیاسی جامعه، حضوری مؤثر و همه جانبه در انتخابات پیش رو داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان دکتر فدائی استاندار کرمان پیام خود را اینچنین به پایان رسانده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو«مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی»، روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض نموده، از دانشجویان عزیز می خواهم با تحقیق و پژوهش، در چارچوب سیاست توسعه متوازن، ظرفیتهای مختلف استان را رونق بخشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز