نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

جوان‌گرایی در مجلس بعدی باید جدی در نظر گرفته شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۳:۱۳
کد خبر: ۹۳۳۳۱۸
جوان‌گرایی در مجلس بعدی باید جدی در نظر گرفته شود
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: «همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند کسانی که واقعا توان ندارند و نمی‌توانند مسئولیت سنگینی را برعهده بگیرند ثبت‌نام نکنند و از آن طرف کسانی که واقعا احساس می‌کنند که می‌توانند این مسئولیت را به‌عهده بگیرند و وظیفه‌ی نمایندگی را خوب انجام بدهند وظیفه دارند خودشان را در معرض انتخاب قرار دهند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در جریان بازدید از ستاد انتخابات کرمان بیان کرد: «امیدواریم به‌فضل خداوند انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری اقشار مختلف داشته باشیم».

امام جمعه کرمان بیان کرد: «همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند کسانی که واقعا توان ندارند و نمی‌توانند مسئولیت سنگینی را برعهده بگیرند ثبت‌نام نکنند و از آن طرف کسانی که واقعا احساس می‌کنند که می‌توانند این مسئولیت را به‌عهده بگیرند و وظیفه‌ی نمایندگی را خوب انجام بدهند وظیفه دارند خودشان را در معرض انتخاب قرار دهند».

وی افزود: «آن‌چیزی که ما این روزها می‌بینیم از حضور افراد الحمدالله حضور خوبی است و شاهد انتخابات پرشوری در آینده خواهیم بود، نقش رسانه و مطبوعات در انتخابات نقشی بسیار اساسی و جدی است و امیدوارم جامعه را به‌سمت اخلاق و رقابت صحیح ببرند».

علیدادی‌سلیمانی با تاکید بر این‌که هر کسی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خودش را به مردم بگوید، گفت: «ان‌شاء‌الله انتخاباتی را داشته باشیم که بزرگ‌ترین نفع را برای کشور داشته باشد».

وی درباره‌ی این‌که حلقه‌ی مفقوده‌ی مجلس فعلی چه است، خاطرنشان کرد: «من فکر می‌کنم باید جوان‌گرایی در مجلس بعدی جدی گرفته شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز