سارق سابقه‌دار به ۲۱ فقره سرقت منزل در کرمان اعتراف کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۶:۲۵
کد خبر: ۹۳۳۳۲۲
سارق سابقه‌دار به ۲۱ فقره سرقت منزل در کرمان اعتراف کرد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق سابقه‌دار منزل با ۲۱ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء در تشریح این خبر گفت: «در پی چند فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهر کرمان دستگیری عامل یا عاملان سرقت به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت».

وی با بیان این‌که ماموران با بررسی گفته‌های مالباختگان و تجسس در نحوه‌ی انجام سرقت‌ها به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی یک سارق سابقه‌دار شد بیان داشت: «این متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به منظور بازجویی به کلانتری منتقل شد».

فداء اضافه کرد: «متهم که به تازگی از زندان آزاد و به علت اعتیاد و نداشتن شغل برای امرار معاش مجدداً اقدام به سرقت می‌کرد در بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس لب به اعتراف گشود و به ۲۱ فقره سرقت منزل در شهر کرمان اعتراف کرد».

وی با اشاره به دستگیری یک مال‌خر در این پرونده گفت: «متهمان دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند».

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: «فراهم کردن رفاه و رضایتمندی شهروندان از مقوله‌های مهم ایجاد امنیت در جامعه است که پلیس به خوبی به این امر توجه دارد».

وی از شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی همچون، نرده، دزدگیر، دوربین مداربسته و درهای ضد سرقت تجهیز و از حفاظ برای پنجره‌ها و بالکن‌های خود استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز