دانش و توان آتش‌نشانان به روز رسانی و ارتقا داده می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۳:۲۸
کد خبر: ۹۳۴۵۵۷
دانش و توان آتش‌نشانان به روز رسانی و ارتقا داده می شود
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بر اهمیت به روز کردن اطلاعات و دانش نیروهای آتش‌نشانی تاکید کرد و گفت: این امر در اولویت برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی در این خصوص اظهار داشت: آتش‌نشانها همواره در حریق و حوادث در معرض خطر بوده و هر لحظه ممکن است جانشان را از دست بدهند که بعضی از این اتفاقات به دلیل نداشتن دانش کافی است .

وی با تاکید بر اینکه در کنار تجهیزات آتش‎نشانی‌،آموزش و به روز رسانی اطلاعات آتش‌نشانان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید آموزش نیروهای آتش‌نشانی را بسیار جدی گرفت و در این زمینه وقت و هزینه صرف کرد.

میرزایی اعزام آتش‌نشانان به مسابقات ورزشی آتش‌نشانان‌، حضور آنها در دوره‌های آموزشی، بازدید از تجهیزات و آشنایی با نحوه استفاده از وسایل و تجهیزات جدید فردی و آتش‌نشانی در استان‌ها و کشورهای دیگر و برگزاری مانورهای متعدد را از جمله برنامه ها و اقدامات موثر در ارتقای دانش و توان آتش‌نشانان برشمرد و افزود: تاپایان سال جاری مانورهای متعددی با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در نقاط مختلف شهر اجرا خواهیم کرد.

وی هدف از این اقدام را آشنایی شهروندان با مسائل ایمنی و نحوه برخورد در زمان حادثه و انجام اقدامات اولیه و همچنین ارزیابی توان و سرعت عمل آتش نشان عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز