بصیری:

۳۶۲ نفر برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان کرمان ثبت‌نام قطعی داشتند

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۳:۳۰
کد خبر: ۹۳۴۹۲۷
۳۶۲ نفر برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان کرمان ثبت‌نام قطعی داشتند
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۳۶۲ نفر داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان کرمان ثبت‌نام قطعی داشتند که متشکل از ۳۱۷ نفر مرد و ۴۵ نفر زن هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری امروز 19 آذر ماه در گفتگو با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نحو مطلوب و با سهولت انجام گرفت و از مهمترین مراحل آن که ثبت‌نام از داوطلبان است، شامگاه 16 آذر ماه به پایان رسید.

وی افزود: باتوجه به اینکه 5 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان کرمان، همگی در دقایق پایانی مهلت قانونی ثبت نام در روز 16 آذر از طریق ستاد انتخابات کشور در وزارت کشور مبادرت به ثبت نام کردند و تأیید نهایی اطلاعات آن ها به دلیل زمان بر بودن فرآیند تأیید نهایی ناشی از تراکم داوطلبان به روز بعد موکول شد بنابراین آمار قطعی داوطلبان  پس از تأیید نهایی و پالایش سامانه جامع انتخابات، از 357 نفر که قبلاً اعلام شده بود به 362 نفر تغییر یافت.

بصیری اضافه کرد: از نظر ترکیب سنی نیز میانگین سن جوان‌ها بیشتر است و پیرترین افرادی در این دوره شرکت داشتند، نیم درصد از داوطلبان را شامل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌ انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه 28 نفر مرد، حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر 28 نفر شامل 25 مرد و 3 زن، حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد 20 نفر شامل 19 مرد و یک زن، حوزه انتخابیه رفسنجان و انار 45 نفر شامل 38 مرد و 7 زن و حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان 35 نفر شامل 30 مرد و 5 زن ثبت‌نام‌ کرده‌اند.

 بصیری افزود: همچنین در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر 45 نفر شامل 38 مرد و 7 زن، حوزه انتخابیه شهربابک 30 نفر شامل 28 مرد و 2 زن، کرمان و راور 108  نفر شامل 88 مرد و 20 زن و حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب 23 نفر مرد برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز