سارقان زورگیر محور هفت‌باغ علوی دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۷:۵۸:۲۳
کد خبر: ۹۳۵۴۳۲
سارقان زورگیر محور هفت‌باغ علوی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سارقان زورگیر معروف به «کفتار» و کشف ۳۰ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: «در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در محور هفت‌باغ علوی کرمان، موضوع دستگیری سارقان زورگیر به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت».

وی افزود: «ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند دو سارق حرفه‌ای را در حالی که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد زوگیری از یک زوج جوان را داشتند شناسایی کنند».

ناظری اضافه کرد: «سارقان زورگیر به‌محض رویت پلیس از محل متواری شدند که در نهایت با تلاش و سرعت‌عمل ماموران پس از تعقیب و گریز، دو سارق به همراه چند قبضه سلاح سرد دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند».

وی با بیان این‌که سارقان سه سال تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی بودند، در مورد شگرد آن‌ها توضیح داد: «متهمان در ابتدای شب با استفاده از سلاح سرد به شهروندانی که در حاشیه‌های محور هفت‌باغ توقف داشتند، حمله و با تخریب خودرو طلاجات، تلفن همراه و اموال آن‌ها را به‌صورت خشن غارت می‌کردند».

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این‌که متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: «پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، شهروندان تلاش می‌کند».

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده‌ی هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز