مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور:

در دولت تدبیر و امید ۴۴ طرح را تامین اعتبار کرده‌ایم

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰:۲۳
کد خبر: ۹۳۵۵۰۱
در دولت تدبیر و امید ۴۴ طرح را تامین اعتبار کرده‌ایم
مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۴۴ طرح را به مبلغ ۹۱ هزار میلیارد ریال تامین اعتبار کرده‌ایم که بخشی از آن تسهیلات ارزی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین مهری در دیدار با استاندار کرمان اظهار داشت: ۳۷ مورد از این طرح‌ها با همکاری بانک صنعت و معدن به بهره‌برداری رسیده که در حوزه نیروگاهی، فولاد و ... بوده و آمادگی داریم در حوزه معدن ورود جدی‌تری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح‌های مرتبط با حوزه خودمان هیچ محدودیتی نداریم، ضمن اینکه ۵۳۸ طرح متوسط و بزرگ در کشور بلاتکلیف مانده و سرمایه کشور معطل است، لذا بدون محدودیت در حوزه صنعت و معدن تسهیلات می‌دهیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: بانک صنعت و معدن در بحث‌های زیرساختی استان کرمان نیز ورود کرده و در راستای طرح انتقال آب، ۳۲۷ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در آب شیرین کن‌ها داشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به درخواست ایجاد بانک صنعت و معدن در زرند، سیرجان و ارگ جدید بم اظهار کرد: بانکداری الکترونیک را در بانک صنعت و معدن به صورت جدی دنبال می‌کنیم و از ابتدای امسال چهار شعب را تجمیع کرده‌ایم.

مهری عنوان کرد: در بانکداری دیجیتال جدی هستیم و به جای ایجاد باجه، به مدیر مالی دسترسی و سامانه در اختیار قرار می‌دهیم تا عملیات بانکی را انجام بدهند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با اشاره به کلنگ‌زنی طرح روکش لاستیک سنگین و فوق سنگین در راور گفت: این طرح علاوه بر 200 نفر اشتغال مستقیم، به صورت غیرمستقیم ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ اشتغال در منطقه ایجاد می‌کند و بیکاری را کاهش می‌دهد.

 

نظر شما