استاندار کرمان:

فرصت‌های شغلی استان شناسایی شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۹:۵۱
کد خبر: ۹۳۵۵۱۶
فرصت‌های شغلی استان شناسایی شود
استاندار کرمان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری معین‌های اقتصادی با سازمان فنی ‌و حرفه‌ای و راه‌اندازی شهرک مهارت‌آموزی در راستای ارتقای مهارت‌های جامعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی در جلسه‌ی شورای عالی مهارت استان که با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، بیان کرد: «طرح‌های کارورزی و مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار باید فعال‌تر اجرایی شوند».

وی افزود: «شورای فنی و حرفه‌ای و اصناف نظارت‌های لازم را مبنی بر بکارگیری نیروهای دارای مهارت در کارگاه‌های مختلف داشته باشند».

استاندار کرمان ادامه داد: «با مدیریت دفتر اقتصادی استانداری، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان معین‌های اقتصادی و سازمان فنی‌و حرفه‌ای در راستای ارتقای مهارت در جامعه منعقد شود».

وی از فرمانداری کرمان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خواست تا بررسی‌های لازم درخصوص طرح راه‌اندازی شهرک مهارت‌آموزی در کرمان را انجام دهند و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سربازان وظیفه و صدور گواهینامه را مورد تاکید قرار داد.

استاندار کرمان یادآور شد: «با توجه به سوابق استان، کرمان این ظرفیت را دارد که به قطب مسابقات رباتیک کشور تبدیل شود و زیرساخت‌های لازم نیز از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای فراهم شود».

وی شناسایی فرصت‌های شغلی خالی استان و ارائه‌ی ‌آموزش‌های متناسب با آن را ضروری دانست و گفت: «سازمان فنی و حرفه‌ای در برنامه‌ی زمان‌بندی مشخص، فرصت‌های شغلی را شناسایی و آموزش‌های لازم را با نظارت کامل انجام دهد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز