طرح زمستانه امدادی هلال احمر باحضور۵۰۰ نجاتگر

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۳۵۹۷۴
طرح زمستانه امدادی هلال احمر باحضور۵۰۰ نجاتگر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آمادگی بیش از ۵۰۰ نفر از نجاتگران این جمعیت برای اجرای طرح زمستانه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح ضمن اعلام این خبر گفت: در سال جاری بیش از ۵۰۰ نجاتگر و امدادگر در جاده‌های پرتردد و پرخطر استان با ارائه خدمات امدادونجات، کمک‌های اولیه و خدمات اجتماعی جهت تسکین آلام آسیب دیدگان در قالب طرح ملی امدادونجات زمستانه به هموطنان خدمت رسانی می‌کنند.

او افزایش آمادگی و توان نیرو‌های امدادی جهت ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوب و سریع به حوادث و سوانح احتمالی در ایام زمستان را از اهداف مهم این طرح معرفی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با آمادگی کامل در ۲۴ پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده‌ای و کوهستانی) در محور‌های مواصلاتی و کوهستانی در سطح استان آماده خدمت رسانی به مصدومین و آسیب دیدگان احتمالی است.

فلاح با بیان اینکه نیروهای داوطلب این جمعیت آمادگی خود را برای حضور مستمر دراین طرح اعلام کردند بیان کرد: این طرح با بکارگیری خودرو‌های امدادی همچون آمبولانس، خودروی نجات، تجهیزات و نیرو‌های عملیاتی در جاده‌های پرتردد و مبادی ورودی شهر‌ها به منطور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوه عملیاتی پایگاه‌ها و پست‌های امدادی اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان  افزایش تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در جهت ارائه امداد ونجات به حادثه دیدگان، مصدومین، مسافرین زمستانی و در راه ماندگان و همچنین ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافرین به خصوص هموطنان عزیز استان در طول مسیر‌های مواصلاتی استان با حضور نیرو‌های امدادی را از دیگر اهداف زمستانه هلال ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز