رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان:

محدودیت صادرات به عراق کشاورزان را متضرر می‌کند

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۵:۲۸
کد خبر: ۹۳۶۰۰۴
محدودیت صادرات به عراق کشاورزان را متضرر می‌کند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: «محدودیت صادرات به عراق سبب متضرر شدن کشاورزان جنوب استان می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مسلم مروجی‌فرد در ستاد تنظیم بازار استان کرمان با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی بیان کرد: «صادرات به عراق در ۱۷ کالا محدودیت پیدا کرده است و ما در فصل برداشت محصولات کشاورزی در جنوب هستیم و اگر این محدودیت برداشته نشود محصول ما آسیب می‌بیند».

وی افزود: «روز گذشته انباشت خیارسبز در جنوب کرمان را داشتیم و اگر فکری برای حل این مشکل نشود کشاورزان ما در جنوب استان کرمان ضرر می‌کنند».

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در خصوص افزایش کرایه‌ها در جنوب استان کرمان نیز یادآور شد: «در شهرستان‌های جنوبی جایگاه سوخت CNG نداریم و بخشی از افزایش کرایه‌ها به‌همین دلیل است».

معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز با بیان این‌که کرمان استان پهناوری است و حمل کالا و کرایه به نقاط مختلف استان سبب افزایش قیمت کالا می‌شود گفت: «شرکت‌های پخش کالا در استان کرمان به‌دلیل عدم تخصیص سهمیه‌ی بنزین، پخش خود را تعطیل کردند و باید برای آن‌ها سهمیه در نظر گرفت».

محمدعلی دهقان افزود: «در خواست داریم در ستاد تنظیم بازار ملی این اختیار افزایش یا کاهش برخی کالاها بین پنج تا ۱۰ درصد به ستاد تنظیم بازار استان‌ها داده شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز