دستگیری قاتل فراری در جیرفت

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۲:۴۱
کد خبر: ۹۳۶۷۰۶
دستگیری قاتل فراری در جیرفت
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که طی یک اختلاف خانوادگی مرتکب قتل و سپس فراری شده بود شناسائی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ رضا محمدرضایی در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در مهرماه امسال، بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل حادثه واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اعزام شدند که در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی بر اثر شلیک گلوله به شدت مجروح و به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با تحقیقات میدانی و بررسی های بعدی کارشناس پلیس آگاهی، هویت ضارب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضایی بیان داشت : در بررسی بیشتر مشخص شد قاتل پس از وقوع قتل سریعا به خارج از شهرستان متواری شده که در این رابطه ماموران با رصد اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از شهرستان های استان شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی وی را در این مکان دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد این فرد قبلا چندین مرحله به علت اتهاماتی از قبیل قتل عمد، ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار در سطح شهرستان به شهروندان توصیه کرد: ضمن احترام به حقوق دیگران، آستانه صبر خود را بالا برده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف خانوادگی تمام سعی خود را به کار بگیرند تا با همکاری و مشورت بزرگان فامیل، اختلافات و کدورت ها بر طرف و در غیر اینصورت مشکل خود را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند تا زمینه نزاع ایجاد نشود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز