رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

همدلی و وفاق زمینه‌ساز انتخابات باشکوه و حداکثری خواهد بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۵:۴۲
کد خبر: ۹۳۷۲۵۵
همدلی و وفاق زمینه‌ساز انتخابات باشکوه و حداکثری خواهد بود
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: با همدلی و وفاق در چارچوب قانون و اختیارات، زمینه را برای انتخابات باشکوه و حداکثری فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در همایش هیات‌های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نَفس انتخابات نشانه‌ای میان بیعت مردم و حاکمیت و سنجش مشارکت مردمی است.

وی با بیان اینکه با برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری پاسخ بسیاری از سوالات داده می‌شود، ادامه داد: نتیجه سلامت انتخابات، ارتقای ضریب امنیت، اقتدار ملی، پاسخ عملی به دشمنان انقلاب و نظام، ناامید ساختن کشورهای معاند و بسیاری از اهداف سیاسی و اجتماعی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: با همدلی و وفاق در چارچوب قانون و اختیارات زمینه را برای انتخابات باشکوه و حداکثری فراهم کنیم.

بصیری عنوان کرد: انتخاب هیات‌های اجرایی به خوبی صورت گرفته و تا این لحظه که مرحله ششم انتخابات یعنی بررسی صلاحیت‌ها را در هیات‌های اجرایی شاهدیم، وفاق و همدلی کامل را میان اعضا می‌بینیم.

وی نظارت بر تبلیغات انتخاباتی به ویژه فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فضای مجازی از مباحثی است که به این تخلفات انتخاباتی دامن می‌زند و طبق قانون میتوان رصد و نظارت بر ابن مسله را هم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز