شرکت‌های خصوصی باید در حوزه مالیاتی مورد حمایت قرار گیرند

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۱:۳۵
کد خبر: ۹۳۹۵۵۱
شرکت‌های خصوصی باید در حوزه مالیاتی مورد حمایت قرار گیرند
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 75 درصد شرکت‌ها دولتی هستند، عنوان کرد: یک هزار 483 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی است و اما مالیات را از شرکت‌های خصوصی گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد انارکی محمدی در شورای گفت‌وگو بین دولت و بخش خصوصی بیان کرد: بخش خصوصی مظلوم واقع شده و نمی‌تواند فعالیت کند، دست دولت از سر بخش خصوصی باید برداشته شود. انارکی محمدی گفت: البته شرایط کشور هم تحریمی و جنگ اقتصادی است و قطعا شرایط طبیعی نیست، باید کمک در بحث مالیاتی به شرکت‌ها کمک شود،. وی ابراز داشت: طرح بانکداری اسلامی دو فوریتی تصویب شده و امیدواریم به زودی به مجلس آید، کار خوبی است که برای همیشه بانکداری ما اسلامی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه شرکت‌داران و صادرکننده و کشاورز از بانکداری کنونی لطمه می‌خورد، چون بانک‌ها در سود شریک هستند اما در زمان ضرر هیچ کاری ندارند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت‌های بزرگ صنعتی باید در قبال درآمدی که دارند، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند، رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان باید مدنظر قرار گیرد.

وی به مشکلات صدور مجوزها از سوی ادارات اشاره داشت و گفت: با وجود راه‌اندازی پنجره واحد اما عملا در دریافت مجوزها مشکل داریم.

وی گفت: شهرستان رفسنجان در نصب کنتورهای هوشمند در استان بیشترین عملکرد را دارد و تعداد چاه‌های غیرمجاز آن نیز کمترین میزان است، لذا انتظار می‌رود دولت نیز همراهی لازم را کشاورزان داشته باشد. انارکی محمدی خواستار توسعه خط ریلی در شهرستان رفسنجان شد و گفت: متاسفانه اکنون مالکیت زمین براساس آب است که این مسئله باید اصلاح و مشکل سند دار شدن زمین‌های کشاورزی باید برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز