استاندار کرمان عنوان کرد:

اهمیت مشارکت خیران در ارتقای حوزه امنیت

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۱:۴۱
کد خبر: ۹۳۹۹۳۲
اهمیت مشارکت خیران در ارتقای حوزه امنیت
استاندار کرمان گفت: در این راستا علاوه بر اینکه باید از ظرفیت خیران موجود بیشتر استفاده کنیم، گسترش این ظرفیت را هم باید مدنظر داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در همایش همایش وقف و امنیت به اهمیت مشارکت خیران در ارتقای حوزه امنیت پرداخت و گفت:

وی از خیران و موسسات خیریه خواست تا راهکارها و روش‌های خود را در این زمینه ارائه دهند و افزود: در ذات انسان‌ها خصلت خیر و مشارکت و همراهی وجود دارد و  هر فرد به میزان توانی که دارد باید این خصلت را رشد دهد.

استاندار کرمان با تاکید بر این نکته که انگیزه‌ها برای مشارکت را باید تقویت کرد، گفت: امنیت و سلامت دو نعمت‌ بزرگ الهی هستند که قدر آنها را نمی‌دانیم، لذا کمک در این دو امر هم ارزش بالاتری دارد.

فدائی تصریح کرد: در شرایطی که با محدودیت‌های منابع دولتی مواجه هستیم، یکی از بهترین جایگزین‌ها، رونق و گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه و مشارکت‌های مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: راهکار و پیشنهاد دهیم که چگونه می توان کمک‌های خیران و مشارکت مردمی را گسترش دهیم و کمکی در حفظ این مشارکت داشته باشیم.

براساس این گزارش حجت‌الاسلام جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز در این جلسه، رویکرد اوقاف را همراهی با سرمایه‌گذاران دانست و گفت: زیرساخت‌‌های لازم برای ورود خیران در حوزه امنیت در استان آماده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز