سهمیه سوخت به وانت بار‌های فعال مستلزم دریافت مجوز

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۸:۴۱
کد خبر: ۹۴۰۳۸۸
سهمیه سوخت به وانت بار‌های فعال مستلزم دریافت مجوز
معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: رانندگان وانت بار‌های فعال در جاده‌های برون شهری برای دریافت سهمیه سوخت موظفند نسبت به اخذ مجوز فعالیت خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی صیفوری، در این خصوص اظهار داشت: در راستای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار برای فعالیت در بخش حمل ونقل عمومی جاده‌ای و بر اساس تصمیمات متخذه درخصوص تخصیص سوخت ناوگان وانت بار بر اساس پیمایش، از این پس برای دریافت سهمیه عملکردی سوخت، ناوگان مذکور بایستی نسبت به اخذ مدارک و اسناد حمل شامل کارت هوشمند راننده و ناوگان (مجوز فعالیت) و بارنامه جهت حمل محمولات اقدام کنند.

وی افزود: کلیه رانندگان و مالکان وانت بار بایستی با مراجعه به اداراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و یا مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام و اخذ مدارک مجوز فعالیت اقدام کنند، تا از مزایای فوق بهره‌مند شوند .

صیفوری تصریح کرد: از تاریخ پنجم دیماه امسال رانندگان و ناوگان فاقد مدارک مذکور که در جاده‌های بین شهری تردد می‌کنند براساس قوانین و مقررات مربوطه توسط پلیس راه اعمال قانون خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز