رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

مجمع جوانان حلقه واسط سرمایه اجتماعی باشد

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۸:۵۹
کد خبر: ۹۴۱۹۸۸
مجمع جوانان حلقه واسط سرمایه اجتماعی باشد
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای مجمع جوانان استان باید ضمن خودباوری، حلقه واسط سرمایه اجتماعی باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدمهدی زاهدی در دیدار با اعضای مجمع جوانان استان اظهار داشت: در وهله اول سمن ها بایستی مراقب باشند تا اسیر جریانات سیاسی نشوند چراکه وقتی درگیر مناقشات سیاسی شوند این مساله موجب خدشه دار شدن اعتماد به آن ها می شوند بنابراین خود سمن ها باید جهت اعتمادسازی و اعتماد زایی تلاش کنند.

وی خطاب به اعضای مجمع جوانان گفت: شما بایستی به سایر جوانان روحیه داده و در زمینه ارتقا نشاط اجتماعی، آرامش بخشیدن و احساس هویت دادن به جوانان تلاش کنید و با خودباوری، حلقه واسط سرمایه اجتماعی باشید.

زاهدی سپس با اشاره به اینکه اهمیت نشاط اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: اما باید توجه داشت که مقوله نشاط درست و اصولی تعریف شود تا از آن سو استفاده نشود و قطعا تلاش و فعالیت سازمان های مردم نهاد بر همین اصولِ درست استوار است و رضایت اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بنده هیچگاه برای جمع آوری رای و جلب نظرها قول نمی دهم، گفت: سعی می کنم در تمامی وعده ها، ضمانت اجرایی آن ها را نیز در  ذهنم مرور کرده و سپس آنها را ایراد نمایم بنابراین درخواست دارم سمن های جوانان مطالبات خود را به جد پیگیری کرده و من نیز در حد توان پیگیر آنها در سطح کشور و استان خواهم بود.

رییس مجمع جوانان استان کرمان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه از آغاز فعالیت دور جدید مجمع، با تلاش اعضا سعی کرده ایم بین سازمان های مردم نهاد استان همگرایی و انسجام ایجاد کنیم.

احمد احمدی نژاد افزود: مجمع جوانان در راستای تعالی نشاط اجتماعی کارو فعالیت خود را استوار کرده است و تلاش می کند در این راستا از تمامی ظرفیت های سازمان های مردم نهاد جوانان استفاده کند.

وی یادآور شد: یاس و سرخوردگی در بین سمن های جوانان وجود ندارد زیرا این افراد با سن کم و دست خالی تاکنون کارهای موثر و قابل توجهی انجام داده اند و این امر کار دولتمردان را سخت می کند زیرا غفلت از این توان و انرژی می تواند موجبات از دست دادن یک نیروی مضاعف برای پیشرفت کشور باشد.

رییس مجمع جوانان استان کرمان در پایان گفت: تاکنون در جهت پیشبرد اهداف تلاش کرده ایم تا با راه اندازی کمیسیون های مختلف گام بلندی درجهت اتحاد و هماهنگی سمن های جوانان برداریم.

همچنین در ادامه این نشست سایر اعضای مجمع جوانان استان کرمان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند که از مهم ترین آنها می توان به واگذاری بخشی از درصد بودجه فرهنگی صنایع و معادن استان در قالب طرح های سمن های جوانان، استفاده از سمن های جوانان در جلسات شوراهای تخصصی استان، بررسی ابعاد راه اندازی کارخانه نوآوری در استان کرمان، حمایت از طرح های نشاط اجتماعی سمن های جوانان، هویت بخشی به سمن های جوانان و توجه بیشتر توسط دستگاه های دولتی اشاره کرد.

یادآوری می شود: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از تلاش اعضای مجمع جوانان استان کرمان تقدیر به عمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز