مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

نمایشگاه کتاب تلاش در جهت ایجاد فضایی جذاب و پویا با محوریت یار مهربان برای همه اقشار جامعه است

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۲:۴۹
کد خبر: ۹۴۲۶۸۰
نمایشگاه کتاب تلاش در جهت ایجاد فضایی جذاب و پویا با محوریت یار مهربان برای همه اقشار جامعه است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: همه برنامه هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با محوریت و موضوع کتاب برگزار می کنند، تلاش در جهت ایجاد فضایی جذاب و پویا با محوریت یار مهربان برای همه اقشار جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان اظهار داشت: نمایشگاه کتاب امسال با ۸۵ هزار و ۶۸۵ عنوان کتاب در قالب حدود ۷۰۰ هزار جلد کتاب گنجینه ای گران بها است که مردم باید از آن بهره و استفاده لازم را ببرند.

وی افزود: هر ساله تلاش شده نمایشگاه نسبت به سال های گذشته بهتر و کیفی تر برگزار شود و آن چه باعث دلگرمی و منجر به استمرار نمایشگاه شده، حضور بی شائبه مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و استقبال آن ها از نمایشگاه بوده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه کتاب امسال نسبت به سال های گذشته گفت: ویژگی اول این که بخش بین الملل -کتب خارجی- در نمایشگاه به شکل ویژه ای تدارک دیده شده است . ۱۴ غرفه و ۹ شرکت انتشاراتی که نمایندگی بیش از ۸۶ ناشر را بر عهده دارند و  ۱۱ هزار و ۲۰۰ کتاب در نمایشگاه ارائه خواهدکردند .

وی ادامه داد: ویژگی دوم، بخش کتب و نشر الکترونیک است که ۱۵ غرفه به این موضوع اختصاص یافته و فعال هستند و ویژگی سوم ایجاد بخش طراحان لباس ایرانی – اسلامی است  که با مشارکت دانشگاهیان و موسسات تک منظوره مد و لباس طراحی شده ، با هدف معرفی الگوهای ایرانی – اسلامی و ارتباط آن با تولیدکنندگان که  یکی از بخش های پر مخاطب در نمایشگاه است.

علیزاده گفت: در بخش جنبی نمایشگاه ؛ بیانیه گام دوم انقلاب در قالب آثار هنری و غرفه‌های ویژه کودکان مد نظر قرار داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حضور همه علاقه مندان  به کتاب و کتابخوانی و گروه های مختلف جامعه برای استفاده و دیدن  از فضایی که فراهم شده را خواستار شد و  تصریح کرد: بن کارت های خرید کتاب ویژه نمایشگاه در روزهای برپایی نمایشگاه و همچنین ۳ هفته بس از اتمام کار نمایشگاه در ۹ کتابفروشی تعیین شده در سطح شهر قابل استفاده خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی جنوب شرق در کیلومتر ۱۲ جاده کرمان - باغین روبروی شهرک صنعتی خضرا واقع شده و از هفتم تا سیزدهم دی ماه جاری از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز