استاندار کرمان:

برنامه جامع آموزش و پرورش برای مدارس استان به ویژه جنوب کرمان ارائه شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۶:۱۷
کد خبر: ۹۴۲۹۹۶
برنامه جامع آموزش و پرورش برای مدارس استان به ویژه جنوب کرمان ارائه شود
استاندار کرمان از برگزاری همایش خیران، بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها برای جلب مشارکت در ساخت مدرسه خبر داد و خواستار ارائه برنامه جامع آموزش و پرورش برای مدارس استان به ویژه جنوب استان کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان، کمبود فضای آموزشی در استان را مورد اشاره قرار داد و به لزوم مشارکت در ساخت و ساز مدارس توسط سازمان نوسازی مدارس و خیران تاکید کرد.

وی ازبرگزاری همایش خیران، بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها برای جلب مشارکت در ساخت مدرسه خبر داد و افزود: بحث تغییر کاربری‌ها و تبدیل به احسن املاک آموزش و پرورش، حل مشکل سند مدارس با اوقاف و دستگاه‌های دولتی و همچنین تعیین تکلیف ساختمان‌های آموزش و پرورش که در اختیار دیگر نهادها هستند از طریق معاونت عمرانی استانداری دنبال خواهد شد.

دکتر فدائی به مسئله آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش‌آموزی نیز اشاره داشت و تصریح کرد: طرح جامع آموزش والدین، دانش‌آموزان و معلمان را تهیه و برای تصویب و تامین اعتبار به قرارگاه فرهنگی استان ارائه دهد. استاندار کرمان خواستار ارائه برنامه جامع آموزش و پرورش برای مدارس استان به ویژه جنوب استان کرمان شد و عنوان کرد: اعتراض‌های مردمی از وضعیت مدارس به ویژه جنوب استان کرمان داریم که لازم است آموزش و پرورش در این خصوص توضیحات لازم را به مردم و رسانه‌ها اراده دهد.

فدائی خاطرنشان کرد: مردم باید در جریان مشکلات و مسائل قرار گیرند تا ضمن اعتمادسازی، راه حل‌ها و کمک‌ها را برای رفع مشکلات داشته باشند.

 

نظر شما