مرحله اول طرح استعدادیابی برای تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۹:۲۲
کد خبر: ۹۴۴۶۷۰
مرحله اول طرح استعدادیابی برای تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال برگزار شد
مرحله اول طرح استعدادیابی برای تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال در سالن پیام نور شهر کرمان با شرکت ۱۲۰ فوتسالیست از سراسر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ طرح استعدادیابی از بین بازیکنان زیر ۲۰سال ویژه رده سنی ۷۹/۱۰/۱۱ لغایت ۸۲/۱۰/۱۰ در مرحله اول با شرکت فوتسالیست‌هایی از سراسر استان در محل سالن پیام نور برگزار شد. در این مرحله ۱۲۰ فوتسالیت از سراسر استان در این مرحله حضور پیدا کردند و تمامی این شرکت‌کنندگان مورد رصد استعدادیابان قرار گرفتند. در مرحله اول این استعدادیابی تعداد ۴۰ نفر انتخاب شدند.

بنا به اعلام دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان در مراحل بعدی این طرح با توجه به پهناور بودن استان و همچنین دستور ریاست هیئت فوتبال استان کرمان مبنی بر بررسی نقطه به نقطه استان برای کشف استعدادهای برتر، تصمیم گرفته شد که استان کرمان به چهار قسمت شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم شود و استعدادیابان در مناطق ذکر شده حضور یابند و از نزدیک بازیکنان را رصد کنند. بعد از انجام کار استعدادیابی در هر ۴ منطقه، افراد انتخاب شده در یک اردو ۵ روزه به میزبانی کرمان حضور پیدا خواهند کرد و در نهایت تعداد ۲۲ نفر انتخاب خواهد شد. پس از انتخاب این افراد، در اواخر بهمن ماه با پیگیری‌های ریاست هیئت فوتبال استان، آقای علی صانعی سرمربی تیم ملی به ایران می‌آید و افراد برتر را از بین این ۲۲ نفر نهایی انتخاب می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز