شهردار کرمان:

از فرودگاه تا مصلا سیاه‌پوش می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۳:۱۷
کد خبر: ۹۴۵۷۶۳
از فرودگاه تا مصلا سیاه‌پوش می‌شود
شهردار کرمان با اشاره به آمادگی این نهاد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی، گفت که زمین‌های خالی مسیر تشییع برای پارکینگ خودروها و ساماندهی و روان‌سازی ترافیک در این محدوده آماده شده است و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری و همچنین تعدادی اتوبوس از سایر ارگان‌ها برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: «سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی ازجمله اولیای الهی در زمان ما بود که ثمره‌ی تلاش و مجاهدت‌های خود در مسیر اعتلای اسلام را دریافت کرد و به مقام رفیع شهادت نائل شد».

وی با بیان این‌که سردار سلیمانی حقی بزرگ بر گردن همه‌ی ما دارد، افزود: «ما هم به نوبه‌ی خود وظیفه داریم در جهت ادای دین و جبران غم و اندوه این مصیبت بزرگ، هر کار و خدمتی که از مجموعه‌ی شهرداری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار برمی‌آید، انجام دهیم».

عالم‌زاده اضافه کرد: «در این راستا هر کاری که در حوزه‌ی فعالیت شهرداری کرمان باشد را با تمام توان و بضاعت انجام خواهیم داد».

وی در ادامه با اشاره به این‌که پیکر این شهید بزرگوار در روز دوشنبه به کرمان انتقال داده می‌شود، گفت: «در این خصوص مسیر میدان پرواز تا میدان آزادی و مصلای امام علی(ع) سیاه‌پوش می‌شود و با توجه به این‌که مسیر تشییع از میدان آزادی به سمت گلزار شهدای کرمان است، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم جهت مناسب‌سازی مسیر برای عزاداری صورت گرفته است».

شهردار کرمان افزود: «زمین‌های خالی در این محدوده نیز جهت پارکینگ خودروها و ساماندهی و روان‌سازی ترافیک در این محدوده آماده شده است و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری و همچنین تعدادی اتوبوس از سایر ارگان‌ها جهت خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در نظر گرفته شده است تا سرویس‌دهی به مردم را از میدان شهداء تا گلزار شهدا انجام دهند».

وی تنظیف و پاک‌سازی مسیر تشییع و مجموعه‌ی بهشت زهرا را از دیگر برنامه‌های شهرداری بیان کرد و گفت: «کلیه‌ی مجموعه‌ی شهرداری آمادگی لازم جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع را دارد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز